FAMOSOS

Beyoncé ja ha parit els bessons!

per Redacció , 18 de juny de 2017 a les 19:26 |
Segons informen diversos mitjans nord-americans, Beyoncé (35) i Jay-Z (47) acaben de donar la benvinguda als seus fills bessons. Per tant, a Blue Ivy (5) acaben d'arribar-li dos germanets (o germanetes). Es creu que la diva hauria ingressat a l'hospital el 15 de juny per donar a llum les criatures. 

El sexe dels nadons encara és desconegut, però l'expresident dels Estats Units, Barack Obama, va insinuar des del saló de la fama dels compositors («Songwriters Hall of Fame») que podia tractar-se de dues nenes. 




L'u de febrer del 2017, Beyoncé va anunciar el seu embaràs amb una foto viral que ha superat els 11 milions de «likes». Ha estat el pare de la cantant, Mathew Knowles, qui aquest diumenge (que, per cert, és del Dia del Pare als Estats Units) ha donat la notícia al seu Twitter.




Per molts anys, família!
 
Participació
.❣
Per Anònim el 19 de juny de 2017 a les 18:12
2   0
Són nen i nena😍

queen b
Per Anònim el 19 de juny de 2017 a les 17:44
1   0
Jo he llegit a fanpages de la Beyoncé que van néixer els bessons el 12 d juny a LA i que eren nen i nena, però com tot poden ser nomes rumors

felicitaaaaaat
Per Anònim el 19 de juny de 2017 a les 13:03
3   1
delicitats a la bellonce, , woooow, pocs famosos tenen besons

Slang word!!
Per Anònim el 18 de juny de 2017 a les 23:52
11   5
He estat a punt de no llegir la notícia només pel títol, bé que parim, però jo, sincerament i amb tot el respecte del món per qui ho fagi, quan van neixer els meus cosins no vaig anar als meus germans i vaig dir: La tieta ha parit als nostres cosins!!

PARIR
Per Anònim el 18 de juny de 2017 a les 21:12
22   6
Una mica bèstia el titol😂

en la meva opinio
Per Anònima el 18 de juny de 2017 a les 21:12
18   8
crec que el titular es molt bruto, amb la de sinonims que hi haa per dir una una dona ha tingut bessons i heu de posar que JA HA PARIT ELS BESSONS? en principi sou periodistes, crec que s'ha de tenir mes cura amb el vocabulari

Ni que fos un animal😂
Per Anònima el 18 de juny de 2017 a les 20:13
51   7
Aveure que el títol, a parit, ni que fos un animal, que molt més bé dir, a donat a llum o ja els a tingut, però esque a parit ala 😂😂.

...
Per Anònima el 18 de juny de 2017 a les 23:09
17   5
Els humans també som animals i les dones pareixen guapa, no està mal dit...
PRIMERAA