ET BUSQUEM A TU!

Tens entre 16 i 22 anys i t'agradaria ser la nova cara d'Adolescents.cat?

per Redacció , 27 de juny de 2017 a les 14:03 |
Estem buscant una nova cara per Adolescents.cat! Un noi o noia jove que no tingui vergonya, domini el funcionament de les xarxes socials i conegui la filosofia de la nostra plataforma. T'imagines fent algun dels nostres reportatges? Creus que tens fusta de youtuber? T'agradaria escriure articles com els que llegeixes cada dia per aquí? Voldries treballar amb nosaltres? El teu somni és més a prop de fer-se realitat!



Què has de fer?

1- Grava't explicant una notícia d'Adolescents.cat. Agafa qualsevol dels nostres articles i l'expliques com si fos una notícia. Has de pensar que la gent que t'està veient són adolescents! 


2- Un cop gravat i editat, puja el vídeo a YouTube en «OCULTO» i copia'n l'enllaç. 

3- Omple el formulari que trobaràs més avall. 



D'entre tots els vídeos rebuts, en seleccionarem els millors. A mitjans de setembre farem un càsting presencial al plató de les oficines d'Adolescents.cat amb les millors candidatures! La convocatòria es farà per correu electrònic. El termini de participació acaba el dia 7 de juliol a les 23.59h. MOLTA SORT! Ens veiem a Adolescents.cat!
Participació
Pregunta important
Per Anònim estudiant el 24 de juny de 2017 a les 05:24
3   3
La grabació ha de contenir decles i stand-up, és a dir, una peça tradicional de notícia, o ha de ser simplement una grabació nostra explicant una notícia?

I...
Per Anònim el 23 de juny de 2017 a les 17:37
8   2
Quant pagueu?

Les petites
Per Anònim el 23 de juny de 2017 a les 17:29
10   5
Les petites que volen participar. Si sou encara unes cries que voleu anar alla a treballar? Va home va... a estudiar.

Home
Per Anònim el 23 de juny de 2017 a les 20:59
4   3
No ho dic per mi. Però que jo sàpiga, els de 16 anys també estudien. I també et diré que és estiu.
2001
Per Anònim el 23 de juny de 2017 a les 16:23
4   4
sii en tinc 15 i al juliol en faig16 no puc? joderr...m'encateria formar-ne part!! Petons

2001
Per Anònima el 23 de juny de 2017 a les 15:57
3   2
Si en tinc 15 pero al Agost faig els 16 val, no? Si el casting és al setembre...

PLIIS
Per Anònim el 23 de juny de 2017 a les 15:53
3   4
Si tinc 15 anys? Porfaaaaa😢😢😢

I si
Per Anònima el 23 de juny de 2017 a les 15:21
4   4
I si en tinc 14 pero compleixo tots els requisits que heu comentat? No es just... 😔

Ups!
Per Anònim el 23 de juny de 2017 a les 14:45
6   1
Si tenim 15 i al desembre fem 16... no hi ha cap possibilitat?

M'encantaaa
Per Anònim el 23 de juny de 2017 a les 14:35
16   0
M'encantariaaa formar part d'aquesta gran plataforma!!! Llàstima que tinc 14... Petons adolescents😚