Vídeo

Una adolescent cau al buit i un pare i una filla li salven la vida

per Redacció , 28 de juny de 2017 a les 11:04 |
Una adolescent de 14 dels Estats Units ha viscut un autèntic miracle. Estava al parc de Great Scape de Queensbury, a tocar de Manhattan. Estava dalt d'una atracció, i la noia va relliscar i es va quedar penjant. El seu germà petit es trobava amb ella, però no es va veure capaç d'ajudar-la.

Les persones que voltaven per la zona la van veure i els tècnics del parc van aturar l'atracció per evitar que l'adolescent es fes mal, ja que estava a uns 7 metres d'altura.


La situació hauria pogut acabar en tragèdia, però es va resoldre favorablement perquè dos visitants del parc, un pare de 47 anys i la seva filla de 21, van atrapar la jove al vol just quan estava a punt d'impactar amb el terra.

El pare i la noia ja sortien del parc quan van veure la jove penjant. Li van demanar que es tranquil·litzés i la van convidar a deixar-se caure sobre els seus braços. La noia, dubtosa, va acabar fent el pas i ells la van poder recollir al vol. Va ser traslladada a un hospital per precaució, però l'única ferida que tenia era una lesió mínima a l'esquena com a conseqüència d'estar penjada durant gairebé cinc minuts.


El pare i la filla que la van rescatar també van patir petites lesions perquè van anar per terra just en el moment de caçar-la. Tots dos estan bé i se senten "feliços" per la gesta, segons han relatat al britànic "The Guardian". 

Això sí, el que no ha agradat tant a les xarxes ha estat l'actitud d'alguns visitants, que van mirar-se l'escena des de lluny per gravar-la amb els mòbils, sense fer ni tan sols el més mínim intent per ajudar-la.

[youtubesensepubli]z6WBUcPcB_M[/youtubesensepubli]
Fes clic aquí si no pots veure el vídeo.
Participació
aixo es massa
Per Anònim el 29 de juny de 2017 a les 18:00
1   0
sempre igual, la gent es queda mirant i grabant en comptes d' ajudar qui li pot costar la vida

Titol exagerat
Per Anònim el 28 de juny de 2017 a les 19:14
0   7
A veure, jo al llegir que "queia al buit" m he imaginat que queia d un precipici o algo per l estil. Allo nomes era un parell de metres, heu exagerat una mica el titol

FLIPO
Per Anònim el 28 de juny de 2017 a les 15:59
11   1
Jdr! com es pot ser tan gilipolles per treure el móbil i grabar aquella escena? enserio, jo flipo! si que hi havia molta gent que estava intentan ajudar pero és imbécil o que?

Aixi va el món...
Per Anònim el 28 de juny de 2017 a les 12:35
53   1
Com es pot ser tan gilipo**** per no fer res i grabar a la pobre noia que estava penjada. Si no hagues sigut per aquell pare i filla ningú hagués fet res...aixi va el món marameva.

HOLA?
Per Anònima el 28 de juny de 2017 a les 19:37
4   0
Heu vist el video? No veieu que estava ple de gent al cas i intentant ajudar-la? Les persones que van grabar no haurien pogut fer res per ajudar-la encara que volguéssin simplemement perque ja hi havia una multitud allà. Jo crec que està bé que es grabi i es penji per conscienciar a la gent que aquestes coses passen, fer un escarment al parc que no tenia prou seguretat a les seves atraccions i evitar nous accidents.
...
Per Anònim el 28 de juny de 2017 a les 13:05
12   1
Les xarxes socials, el que diràn, el jo tinc una vida més interessant que tú, mira mira que eh vist, estan fent molt de mal a la humanitat en sí, no podem seguir sent tant idiotes siusplau! Viviu més i deixeu els móbil per trucar als pares per anar a dinar!
Maremeva
Per Anònimaaa el 28 de juny de 2017 a les 12:02
44   0
Pell de gallina quina por.