Quin d'aquests 10 esportistes t'agrada més?

per Redacció , 9 de juliol de 2017 a les 12:01 |
Ens agrada saber què t'agrada per poder-te conèixer millor, i com que d'esports no en parlem massa se'ns ha acudit que estaria bé saber quin és el teu preferit. Així doncs hem elaborat una llista de 10 esportistes (tant homes com dones), per saber qui t'agrada més. 

Evidentment trobaràs a faltar ídols futbolístics, però si els posessim tots la llista seria llarguíssima. Això sí, a través del formulari de comentaris que trobaràs més avall ens pots fer arribar els noms dels teus ídols!

 
Arxivat a:
FAMOSOS, famosos, esports
Participació
Rubén el meu neen😍😍😍
Per Anònim el 11 de juliol de 2017 a les 15:10
0   0
Rubén Alcaraz el millooor😍😍😍😍 Girona és de primeraa😍🙌

Idols
Per Anònim el 10 de juliol de 2017 a les 11:21
3   0
Tots son futbolistes : Neymar Jr Paul Pogba Dybala Toni Duggan

.
Per Anònim el 10 de juliol de 2017 a les 09:51
1   0
Em sembla patetic que no hi hagi ningún triatleta, sincerament ja que es un esport molt complicat i a sobre es repiteixin de fórmula 1 i de cotxes ja que per a mí no es un esport

uuufff
Per Anònim el 10 de juliol de 2017 a les 01:17
0   0
prefereixo el Marc Gasol que el Pau ;)

Shawnn
Per Anònim el 10 de juliol de 2017 a les 01:10
0   0
Sóc a la única que el Marc Márquez li recorda al Shawn a la foto? També pot ser que estigui molt obsesionada😍

Almudena Cid
Per Anònim el 9 de juliol de 2017 a les 23:59
1   0
De les millors gimnastes, es brillant😍

Asdf
Per Anònim el 9 de juliol de 2017 a les 21:53
1   1
Vetteeeel

#MM93
Per Anònim el 9 de juliol de 2017 a les 20:09
2   0
Maaaaarc Márqueezzz el millor de tots😍😍😍😍😍

Gemma Mengual ♥
Per Anònim el 9 de juliol de 2017 a les 19:50
5   0
Qui d aquí fa natació sincronitzada?? Ditet amunt!!

.
Per Anònim el 9 de juliol de 2017 a les 16:29
4   0
Neymar😍😍

Eii
Per Anònim el 9 de juliol de 2017 a les 16:26
9   0
Kiliaan Jorneet

😍
Per Anònim el 9 de juliol de 2017 a les 22:12
2   0
Kilian Jornet i Nuria Picass
Buaaa el Neymar de portadaaa😍
Per Anònima el 9 de juliol de 2017 a les 15:30
6   0
Podríeu fer més notícies sobre esports o alguna cosa per l'estil ja que també forma part de la vida adolescent i està bé saber-ne alguna cosa més PD. Només és una proposta (sé que a molta gent no li agrada però no a tothom) Adéu adolescents😚❤

Mmh
Per Anònim el 9 de juliol de 2017 a les 15:29
11   0
On para en neymar?

Ronaldo i Messi?
Per Anònim el 9 de juliol de 2017 a les 15:29
5   16
Soc del Madrid, però és que tots dos falten, vamos crec... No me fiqueu dislikes per ser del Madrid plis😊

FUTBOL FEMENÍ⚽
Per Anònim el 9 de juliol de 2017 a les 15:17
10   0
Jo fa temps q jugo a futbol i magraderia que fesiu una noticia promocionat al futbol femeni ja q pot i ha de tenir la mateixa pupularitat q el masculi. Mercii

VolleyBall
Per Anònim el 11 de juliol de 2017 a les 16:51
0   0
Doncs jo fa temps que practico voleibol masculí i també vull que sigui tan popular com el femení.
Xaviii
Per Anònima:) el 9 de juliol de 2017 a les 14:42
6   0
EL XAVI HERNANDEEEEEZ😍

Marc Márquez
Per Anònim el 9 de juliol de 2017 a les 13:37
7   0
El meu nennn es el primeer😍😍. Podrieu fer algun test d'en Marc Márquezz.

Evidentment ALMUDENA CID
Per Anònim el 9 de juliol de 2017 a les 13:23
2   19
Obviament la Almudena Cid és la millor🙌 qui més fa gimnàstica rítmica? Ah i per cert, jo no considero "esportista" a un Pilot de moto GP, conduir no és fer esport.

Es esport
Per Anònim el 11 de juliol de 2017 a les 23:34
1   0
Per poguer portar aquestes motos cal molta força física i mental.
.
Per Anònimaaa el 9 de juliol de 2017 a les 13:06
2   18
Sincerament no crec que F1 sigui un esport... Però bueno....

4 idols
Per Anònim el 9 de juliol de 2017 a les 13:05
7   0
Max Verstappen Sergi Roberto Núria Picas Leo Messi

Esportistes
Per Anònimaa ✨ el 9 de juliol de 2017 a les 12:45
8   0
El meu prefee --->Usain bolt

forzajuveee
Per Anònim el 9 de juliol de 2017 a les 12:16
3   0
iel Paul Dyabala que?

MM93
Per Anònim el 9 de juliol de 2017 a les 12:14
2   0
El millor de tots #MM93✊💨🐜

eii
Per Anònim el 9 de juliol de 2017 a les 12:08
5   0
Una cosa, no se si hos enrecordeu, pero un cop en una noticia ens van fer dir quins youtubers miravem perque farien un post amb els mes repetits, soc l'unica que esta esperant veureho??

YouTubers
Per Anònim el 9 de juliol de 2017 a les 20:08
1   0
Bé, no sé si és el matiex al que tu et refereixes, però avui a TV3, al programa "30 minuts" fan un sobre el món digital: les bloggers, els YouTubers, els/les influèncers... potser les preguntes dels YouTubers de les que parles són per aquesta causa