Famosos

Adele podria fer el salt al cine

per Redacció , 5 de setembre de 2017 a les 10:42 |
Les alarmes van saltar quan es va donar a conèixer que Adele es retiraria dels escenaris, i ara sembla que la cantant "canvia de feina". L'autora d'èxits com "Rolling in the deep" i "Hello", entre altres, és molt probable que participi en la nova adaptació cinematogràfica del musical "Oliver!", basada en la novel·la de Charles Dickens, "Oliver Twist".

De fet, segons informa la capçalera britànica a"The Sun", Adele estaria plantejant-se acceptar l'oferta per interpretar el paper de Nancy, en aquest projecte en el qual ja estan treballant productors de Hollywood. Tot i que la cantant volia dedicar més temps a la seva família, i sobretot al seu fill Angelo, aquesta sembla ser una gran oportunitat per l'artista, i més quan es tracta d'una obra tan lligada al seu país.


I no només això, sinó que també suposaria un gran èxit per ella i pel musical, després d'haver cancel·lat els 4 concerts que tenia programats a l'estadi de Wembley (Londres), per acabar la gira Adele Live, a conseqüència dels problemes de cordes vocals que ha patit l'artista.

A més, va ser a causa d'aquests problemes que s'estava plantejant retirar-se definitivament, però esperem que amb aquesta oferta que se li ha plantejat, puguem tornar a gaudir de nou, de meravellosa veu d'aquesta gran artista.


T'agradaria? Explica'ns-ho més avall a través del formulari de comentaris!
Participació
Adele
Per Anònim el 5 de setembre de 2017 a les 18:11
2   0
Tranquils, no es retira, simplement va dir que probablement no faria més tours mundials perqué li agrada estar a prop de casa seva, (ho se perquè sóc súper fan d'ella.) Crec que estaria molt guay veurela a la gran pantalla, i tranquils que hi ha rumors de que està començant a escriure el seu 4t album.

❤️
Per Anònima el 5 de setembre de 2017 a les 17:45
3   0
S'ha retirat, enserio?!es una de les meves cantants preferides, espero que accepti la bona proposta que li han fet i que segueixi cantant perque la seva impessionant veu es unica

Anònima
Per Ànims Adele! el 5 de setembre de 2017 a les 17:27
0   0
Jo crec que l'Adele, si deixès de cantar, ho faria per provar altres coses, entorn al món de la música. Penso que aquestes oportunitats no apareixen sempre a la vida i s'han d'aprofitar al màxim i mai et rendeixis! Ànims adele!

😭😭😭😭
Per Anònim el 5 de setembre de 2017 a les 16:10
3   4
NO ES POT RETIRAR! SIMPMEMENT NO POT. Ha esdevingut un gran icon i té un talent innat del qual molts artisten d'avui en dia careixen. Espero que accepti aquesta oferta i que es replantegi tornar a cantar. ❤❤

Koder
Per Anoniiiim el 5 de setembre de 2017 a les 15:20
2   1
En la veu q te!!!!! Perq no cantes filla😂

Vaja
Per Anònima el 5 de setembre de 2017 a les 13:19
31   4
Q guay no? Et retires dels escenaris i al segon ja t'estàn trucant per demanar-te si vols fer un paper a una pel•li. Considero que hi ha molta gent anònima (per dir-ho d'alguna manera) que està esperant ansiosa que la gent del càsting que acaba de fer la truquin perquè la volen al paper. Crec q de veritat sí que hi ha gent que es dedica professionalment al món del teatre i per no ser conegudes, una cantant retirada amb zero experiència en actuar (o això crec) els hi està treient el lloc. És només la meva opinió, així q si en voleu petar a dislikes perquè sou súper fans de Adele, endavant, peteu-me. PD: algú està d'acord amb mi?

+1
Per Anònim el 5 de setembre de 2017 a les 15:41
7   0
Jo soc fan de l'Adele I estic d'acord amb tu. Avui en dia les coses van aixi in cop ja ets famós t'enxufen a tots els llocs.
Totalment d'acord
Per Anònim el 5 de setembre de 2017 a les 15:09
6   0
Anava a posar lo mateix però ja ho has dit tot. Estic totalment d'acord amb tu.