Joves i adolescents estan publicant les fotos de l'abans i el després de «sortir de l'armari»

per Redacció , 4 de novembre de 2017 a les 15:00 |
Fa uns dies, una adolescent de 17 anys, va compartir dues imatges del seu 'abans i després'. Però no es tracta d'una transformació física, com les que acostumem a veure de tant en tant a les xarxes socials. Es tracta d'una imatge d'abans de saber- o de dir- que és homosexual i el després. 

Aquesta és el tweet que ha publicat la Caitlyn, la primera imatge és del seu primer any d'institut i la segona de l'últim, amb la seva parella actual.

 
Després que ella publiqués les fotos, moltes persones s'han sumat a la cadena i també han pujat les seves imatges. 


Aquestes són algunes: 

Quan va començar l'institut va anar al ball amb un company de classe, tots dos conjuntats de color lila. Ara té 16 anys i surt amb una noia.
  En Roger també va viure els seus anys d'institut anant a festes amb noies, fins que va descobrir que en realitat és homosexual. Aquesta noia ha compartit la foto del ball de fi de curs de l'institut, l'any 2011, i una foto del seu casament que s'ha celebrat aquest estiu. La Kate tenia 15 anys en la primera foto i 21 en la segona. L'Evan va sortir amb noies quan era adolescent. Ja no. Què et sembla?
Participació
Pos jo crec k esta moolt bee
Per Anònim el 5 de novembre de 2017 a les 15:38
4   0
Soc gay i crec k això dona anims al colectiu, merci redactors :)

.
Per Anònima el 21 de gener de 2018 a les 23:26
0   0
No crec que es refereixi a aixo sino q han d'animar-se a sortir de l'armari i no tenir por pel q diguin els altres, ja q si, encara no esta normalitzat, tant de bo no haguessin de tenir por.
??
Per Anònima el 5 de novembre de 2017 a les 17:44
0   2
Anims de que??? Com si ser gay sigues un delicte
No puedo😂
Per Anònimaaa el 4 de novembre de 2017 a les 23:15
0   2
JAJAJAJAJAJAJAJAJA

Puta bida
Per Anònima el 4 de novembre de 2017 a les 16:08
27   1
Jo no em podria fer cap foto perqué no he sortit amb nois ni amb noies :'( Em.semblen molt macos tots... Tant de bo jo tingués un abans i un despres així també. #LoveisLove

No et deprimeixis
Per Anònima el 5 de novembre de 2017 a les 20:33
1   0
No ets la única jo tinc 16 anys i encara no me liat amb nungú
*
Per Anònim el 4 de novembre de 2017 a les 15:52
4   11
Si realment voleu normalitzar el colectiu LGTB aquesta noticia no s'hauria de publicar.

soc tia
Per Anònim el 4 de novembre de 2017 a les 15:52
1   19
si et fas dits et surten granets???? responeeeeuuuu!!!!

De veres?
Per Anònima el 6 de novembre de 2017 a les 00:24
0   0
JAJAJAJA MASSA PER A MI
No puedo😂
Per Anònimaaa el 4 de novembre de 2017 a les 23:13
1   0
JAJAJAJAJAJAJAJAJA
Resposta a la pregunta
Per Anònim el 4 de novembre de 2017 a les 19:42
3   0
Doncs jo crec q no.
Respecto per tothom
Per L'exparella d'una persona que ara es considera homosexual, però que abans no el 4 de novembre de 2017 a les 15:39
30   11
Una falta d'empatia per l'exparella. Està bé que la gent surti de l'armari, però pujar una foto amb la parella anterior, abans de sortir de l'armari, és una manca de consideració per l'altra persona. Sembla que l'altra persona sigui culpable de que qui puja la foto no s'hagi mostrat com és des d'un primer momento. I jo em pregunto quina culpa té l'altre? Vull dir puja les fotos noves OK però deixa al teu ex en pau, sigui perquè surts de l'armari, perquè començas una relació, etc.

!!!!!!!No és això!!!!!!!!!
Per Anònima el 5 de novembre de 2017 a les 13:10
12   0
Totes les fotos són de gent d'Estats Units, i penjen fotos de la parella del ball de l'institut vs. la seva parella actual. Però això no vol dir que els de la primer foto siguin els ex, perquè la persona amb qui vas a un ball d'aquests no ha de ser necessàriament la teva parella. Jo vaig estar allà i hi vaig anar amb un amic meu. També pot ser, es clar, que sí que estiguessin sortint, però no necessàriament. Jo entenc aquesta iniciativa com una manera d'ensenyar que fa uns anys no eren capaços de mostrar la seva identitat sexual, ja que per encaixar a la societat n'accetaven les normes i anaven als balls amb persones del sexe oposat perquè això és el que fa tothom. El que vull dir és que no crec que les persones de la primera foto se sentin ofeses, almenys en la majoria dels casos. Si jo ara surto de l'armari i penjo una foto seguint aquesta cadena, el noi amb qui vaig anar al ball no ho sentiria com una falta de respecte. Merci si llegiu la parrafada, no sé si m'explico!
.
Per Anònimaa el 5 de novembre de 2017 a les 00:37
0   0
em.va passar el mateix
*
Per Anònim el 4 de novembre de 2017 a les 15:25
31   28
Si realment voleu normalitzar el colectiu LGTB aquesta noticia no s'hauria de publicar.