Per primera vegada un personatge de Disney decobrirà la seva orientació sexual

per Redacció , 5 de novembre de 2017 a les 12:00 |
Sembla que a poc a poc Disney Channel s'està posant les piles. Si fa un temps va aparèixer la primera parella lesbiana a una sèrie de Disney, ara sembla que volen que també s'inclogui la normalitat LGTBQ+ a les sèries infantils. 

Disney ja ha anunciat que per primera vegada hi haurà un personatge que 'descobrirà la seva orientació sexual- homosexual- a una sèrie'. En concret serà a 'Andi & Mack', que en la segona temporada un dels personatges, un noi, se sentirà atret obertament cap a un altre noi. 

 

Disney s'ha posat en contacte amb diverses associacions LGTBQ+ perquè els ajudessin a mostrar una realitat que viuen molts nens, preadolescents i adolescents que miren algunes de les sèries de Disney Channel. 


Aquesta sèrie està protagonitzada per nens de 12 a 14 anys i sembla que aquesta segona temporada donarà molt a parlar i farà història. Precisament en la trama, els nois i noies van descobrint qui són, què volen fer amb les seves vides i aprenen bons valors. No es podia ignorar el tema per més temps!

De moment però, Disney no s'ha pronunciat sobre el fet que algunes organitzacions i persones demanaven que l'Elsa de Frozen tingués una nòvia. 

Què us sembla?
Participació
Això és notícia?
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 20:57
0   0
Trobo que això no hauria de ser una notícia. És u a cosa completament normal, i és culpa de Disney si no ho han inclòs fins ara. Que ho hagin de promocionar em sembla fatal.

Opinió d’una lesbiana
Per Anònima el 6 de novembre de 2017 a les 15:46
4   0
Jo sincerament trobo genial que facin coses així, i crec q encara falta moltissim x fer. A la societat on visc, hi han moltissimes parelles homosexuals, i esq es lo mes normal del mon! Fent coses així ajudes a normalitzar i a ser realista! Tmb m’agradaria q haguessin mes pelis o coses així amb personatges lgtb+ pq molts cops necessito sentirme identificada amb alguna peli, i n’hi han de contades🤷🏻‍♀️

Per la meva opinió...
Per Anònima el 5 de novembre de 2017 a les 15:41
16   0
Trobo q disney channel ha perdut moltíssim... encara recordo liv i maddie, jessie, buena suerte charlie, shake it up, hannah montana... aquestes sèries em van marcar la meva infància... i ara, deu ser la edat, però no miro tant la tele, però si a vegades miro disney channel... cada vegada ho vec més xorra. És la meva opinió😘 Però em sembla molt bé, això d'aquesta sèrie

Molta rao
Per Anònim el 5 de novembre de 2017 a les 22:48
2   1
Jo tinc 12 anys i ara em direu q no he crescut amb aixo pero si i jo adorava arribar del cole encendre la tele i mirar buena suerte charlie i austin y aly, i ara encenc la tele i em trobo una serie denredados o un mikie mouse miv moribundo fotent el gilipollas, al tema, he llegit la noticia i avull mateix he començat a veure la serie i ssta super xula
Saps per què ho veus “xorra”?
Per Anònimaa el 5 de novembre de 2017 a les 20:08
6   1
Perquè és Disney Channel España el qui ha perdut tant. Ara només es dediquen a posar sèries de dibuixos i per a nens de quatre anys o menys (cosa que no entenc perquè tenen Disney Junior). Al que em refereixo és que Disney Channel US té una molt bona programació dirigida a un públic pre-adolescent i adolescent. Trobo molt lleig que DC ES ens privi d’aquesta programació original. I em sap molt de greu perquè moltíssima gent ha perdut el respecte cap aquest canal!
Errors
Per Anònimaa el 5 de novembre de 2017 a les 13:07
7   2
Ara que m’hi fixo heu escrit malament el nom de la sèrie: “Andi Mack”, que és el nom de la protagonista. I els actors no tenen de 12 a 14 anys, de fet, l’actor que fa d’en Cyrus en té 16. Els altres sí que són més petits. Ho sento però ho havia de dir!

Fantàstic
Per Anònim el 5 de novembre de 2017 a les 13:04
41   2
Em sembla molt bé però no veig lo de que l'Elsa tingui nòvia o nòvio. Per mi Frozen és l'única pel·lícula Disney on et diuen que no cal tenir parella per ser feliç, i crec que és important que els nens ho sàpiguen ja que en aquesta societat l'amor està molt idealitzat, i molta gent creu que viuen només per trobar l'amor de la seva vida. Jo no tinc res en contra de l'amor, és genial! Però hi ha diferents classes: amistat, amb els teus pares, germans...I no li veig sentit recórrer una altra vegada a la solució de tornar-li a posar parella a una princesa Disney, és millor així.

Brave
Per Anònim el 6 de novembre de 2017 a les 16:48
2   0
I Brave? Que jo sapiga Merida no s'acaba casant amb ningun dels seus pretendents.
Brave
Per Anònim el 6 de novembre de 2017 a les 16:44
2   0
I Brave? Que jo sapiga Merida no s'acaba casant amb ningun dels seus pretendents.
Brave
Per Anònim el 6 de novembre de 2017 a les 16:43
3   0
I Brave? Que jo sapiga Merida no s'acaba casant amb ningun dels seus pretendents.
Ja era hora
Per Anònimaa el 5 de novembre de 2017 a les 13:04
27   2
JA ERA HORA QUE EN PARLÉSSIU!! Fa ja vàries setmanes que se sap! A mi personalment m’agrada la sèrie per la temàtica madura i tot això de la mare és la germana gran i tal i quan em vaig assabentar que realment tirarien endavant l’storyline del Cyrus com a personatge homosexual em vaig alegrar moltíssim! Els clips els podeu veure a youtube! La representació és necessària!! ❤️

.
Per Anònima el 5 de novembre de 2017 a les 12:20
17   61
A mi aquest col•lectiu em sembla molt norml. La gent ha d'expressar el que sent. Pero incloint-lo a una serie infantil jo crec que els nens es confondran molt, es una manera de confondre als nens. Aixo no t'ho ha d'ensenyar una serie, si no durant el teu periode d'afolescencia que es quan mes ens descobrim nostra secualitat, ho hem de descobrir nosaltres mateixos que sentim i com ho fem, una serie no t'ho ha d'inculcar. Espero aver deixat clar que defenso aquest colectiu encara que no m'agradi gaire la idea que ha tingut Disney Channel.

No es aixi
Per Anònim el 5 de novembre de 2017 a les 17:40
13   1
Jo des de petita he crescut amb un tiet casat amb un home i ni ma confos i ma causat cap trauma ni res😂 es mes ma ensenyat que es completament normal hi que hi ha moltes formes d’estimar
resposta d'una lesbiana
Per Anònima el 5 de novembre de 2017 a les 16:26
30   1
no vull ofendre't i no vaig de mala llet però el que acabes de dir és homofob, t'ho explico: dir que "incloure això en una serie infantil confondrà als nens" és totalment fals, jo m'he criat amb el princep blau i m'agraden les noies i en cap cas allò em va confondre. Els nens no es confonen pas per això tot al contrari, et confons creixent amb una mentalitat i uns prejudicis que després tu no compleixes, allò si et confon i et fa mal a tu mateix. El que deixes entendre en el teu comentari és que respectes però no aproves, que ho respectes però ho vols lluny de tu i això un cop més és homofobia. Tampoc es culpa teva, es culpa de la societat en la qual t'has criat amb la ment tancada has de ser tu mateix/a qui volgui apendre a respectar. I pel que fa a Disney Channel estic encantada, ja era hora. A les seves series sempre hi ha un personatge de cada tipus amb el qual tu et puguis sentir identificat i aquest faltava aixi que moltes gràcies
Doncs jo crec que es perfecte
Per Anònim el 5 de novembre de 2017 a les 15:28
19   2
Jo crec que es perfecte, un nen no te per què confondre la seva sexualitat per mirar una serie on surti un homosexual. I si li passés, no passa res. Crec que estar confós amb la teva sexualitat ens ha passat o ens passarà a tothom (o a la majoria) en algun moment de la nostra vida. El que cal es normalitzarho i fer veure als nens que, si se senten confosos o els hi agrada algu del seu mateix sexe no passa res, que és normal i que és natural. Aquest tipus daccions, com posar una parella homosexual en una serie, no fa cap mal i ajuda a normalitzar l'homosexualitat.