TEST!

TEST: Segons la teva personalitat, quin personatge de «Merlí» ets?

per Redacció , 2 de desembre de 2017 a les 10:45 |
Les respostes d'aquest test no defineixen la teva tendència sexual ni tampoc al 100% la teva personalitat. A l'hora de donar els resultats hem triat 8 dels perfils principals de la sèrie! Esperem que us hagueu divertit molt fent-lo i que el compartiu amb altres peripatètics com vosaltres! Salut i moltes temporades de «Merlí»!
 


Espera uns segons que es carregui el Playbuzz per fer el test. Si no és així, clica aquí

Participació
Bruno
Per Me ha sortit el bruno el 20 de desembre de 2019 a les 17:22
0   0
Me ha sortit el bruno perque soc gay

Visca el Marc!
Per Anònima el 3 de desembre de 2017 a les 17:22
9   0
MARC: Ets una persona divertida, «catxonda» i et va molt la festa. Ets força «happy» i innocent. T'agrada lligar i «liar-la» amb els col·legues. Caus molt bé a la gent que et rodeja, però el teu caràcter impolsiu sovint et porta problemes. TAAAANT JO PERÒ AMB NOIA

soc la millor
Per Anònim el 3 de desembre de 2017 a les 11:30
3   1
m'ha sortit el Joan, si que ho fan bé si

Ivan
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 23:00
4   0
Soc la unica a qui li surt l'Ivan?? XD

la monica
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 22:23
2   0
la veritat es que ho han clavat!!

VAIG PARTICIPAR A MERLÍ
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 22:11
12   0
Jo aquesta temporada (3ra temporada) he participat a merlí com a extra!! Em sé tots els spoilers hahaha

Marc😂
Per Anònima el 2 de desembre de 2017 a les 18:34
7   0
Diu q m'agrada la festa i lligar i cap de les dues m'agrada molt 😂

Pol
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 18:01
13   0
M’ha dit que el Pol, like si tu tambe 😍😍😍

pol
Per Anònim el 6 de desembre de 2017 a les 23:31
2   0
no mi semblu res en pol jo lligo menys jajaja
Marc
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 17:51
12   0
Si el Marc fos una noia sería jo😂

Wtf??????
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 14:51
21   0
M'ha sortit que soc el merli wtffff???????????? Algu mes ??

no
Per Anònim el 4 de desembre de 2017 a les 13:30
4   0
a mi mha sortit el pol aixi que el que dius es mentida
És una merda
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 17:52
4   1
Sempre surt el Merlí la Tània o en Bruno, podria ser més variat i q surtin més personatges!!
MERLÍ
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 13:30
23   1
Tens molt de morro, la cara molt dura i ets molt intel·ligent. Vius la vida al límit, sempre et surts amb la teva i tens una gran capacitat dialèctica (parles molt bé). T'encanta filosofar, sobretot si t'ha de servir per lligar amb la persona que t'agrada.

Merlí
Per Anònima el 2 de desembre de 2017 a les 13:09
41   3
Em diu qur soc el merli jajajaj Like si tu tambee😂❤

wooo seria la Tania
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 12:59
14   0
seria lla Tania jaja a mes soc la rareta

Em diu que sóc la Tània
Per Anònima el 2 de desembre de 2017 a les 12:02
43   4
He posat que sóc l'empollona. Diu que caic molt i molt bé, però en realitat això només passa amb les meves amigues, molta gent diu a les meves esquenes que sóc una amargada.

Jo igual
Per Anònima el 3 de desembre de 2017 a les 01:21
5   0
Em sento completament identificada amb tu
Bruno!
Per Anònima el 2 de desembre de 2017 a les 11:41
48   4
M'ha tocat el Bruno!! Vull q torni ja a la sèrie!!

😍😍
Per Anònima❤ el 2 de desembre de 2017 a les 11:13
60   2
La Tàniaaa😍😍 es la millor, m'encantaa Like a qui li hagi tocatt👍😍

Tània😂
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 11:07
102   1
A qui li hagi tocat, doneu-li like!😂

La Tània la millor forever
Per peripatètica el 1 de gener de 2018 a les 17:10
0   0
Em dic Tània i m'ha fet molta ilu que em toqués la Tània ;)
Taniaa ever
Per Anònima el 2 de desembre de 2017 a les 11:05
106   2
Jajajaj algu mes?

Mee
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 16:34
6   0
Jo tmb