ENQUESTA Per tu, quin és el millor Carnaval de Catalunya?

per Redacció , 7 de febrer de 2018 a les 12:00 |
El Carnaval és a tocar. És per això que avui us preguntem: per vosaltres, quin és el millor Carnestoltes de Catalunya?  Voteu!
 
Participació
TORELLOOO
Per Anònima el 8 de febrer de 2018 a les 12:30
2   1
SOM DEIXEBLESS PAAA PARA RA RAAAA PA RA RA RAAA PAPAAA

Carnaval de Solsona!
Per Anònim el 8 de febrer de 2018 a les 09:54
4   2
El Carnaval de Solsona es el millor! Hi ha un ambient molt festiu!!! Comença avui amb el Dijous Gras. Demà Divendres baixen els boits, cauen algunes pinyeees!!!!!!!!! Dissabte arriba el Carnestoltes, que cada any es diferent. Per mi es un carnaval molt original, divertit i passes molts bons moments!!! ( la companya del costat opina el mateix). A més, cada vespre hi ha concert, i un dia es especial per els nens. EL CARNAVAL DE SOLSONA ES LA REOSTIA!!!

lleeeeeida
Per Anònim el 8 de febrer de 2018 a les 08:11
2   1
i el de lleida que?

Solsona el millor
Per Solsoní anonim el 8 de febrer de 2018 a les 00:24
5   1
Solsona millor carnaval del món sens dubte aqui es tulleix tot deu i els espedrers els que mes

Enquesta
Per Anònim el 7 de febrer de 2018 a les 22:22
3   0
El millor es el de Sitges

Calitat de carnaval!!
Per Carnavalera indignada el 7 de febrer de 2018 a les 19:46
4   3
No teu ni idea de carnavals.. Baixeu a carnavals de vinaros i sabreu lo que es un carnaval com déu mana.. La pijamada és el millor.

Carnaval!!
Per Anònimaaa03❤️ el 7 de febrer de 2018 a les 19:43
2   4
El carnaval de Vilanova es el millooooooooor!😍❤️🤞🏼

siii
Per Anònim el 8 de febrer de 2018 a les 16:42
1   1
Yo tb penso lo mateix mola un mun.
Visca Torelló!
Per Anònim el 7 de febrer de 2018 a les 16:33
3   0
El millor sens dubte!

pijamada
Per Vinarós el 7 de febrer de 2018 a les 16:25
5   2
el millor carnaval de tots, encara que no sigui a Catalunya es la pijamada de Vinarós!!!!!

Pijamada!
Per HOlaaaa el 7 de febrer de 2018 a les 16:24
4   1
No és ben bé carnaval, però el millor és la pijamada de Vinarós Jajaja ni hi he anat ni hi aniré, però tothom en parla

CARNAVAL DE TERRA ENDINS
Per Anònim el 7 de febrer de 2018 a les 15:54
3   2
hola? bon dia tinguin senyorets redactors, em sap greu informar-vos que em dol a l'anima que el carnaval de terra endins (torello) no estigui present a la llista, sens dubte el millor.

Carnaval de Terra Endins
Per Anònim el 7 de febrer de 2018 a les 14:38
6   3
Aquest és el millor, visca el 40è Carnaval de Terra Endins i per primer cop una dona és la reina carnestoltes. Gran Pullassu i gran senyoretes i homenots.

EL MILLOR CARNAVAL !!!
Per Solsonina de Solsona el 7 de febrer de 2018 a les 13:17
21   4
El carnaval de Solsona és molt popular, i no només ho dic jo, i per cert, un dels plats forts és la penjada del ruc no la deixeu de banda redactors! ;) Cada dia hi ha un concert diferent i toquen grups com LA PEGATINA, LES ABSENTES, GERTRUDIS, etc Cal dir que a Solsona la gent s'organitza en comparses, tal i com es pot observar al CATALUNYA EXPERIENCE que van gravar a Solsona! El carnaval comença demà dijous 8, l'anomenat dijous llarder, així que ja podeu estar fent les maletes i marxar cap al bell centre de Catalunya, al Solsonès i viu una experiència GEGANT! PD: Pel carnaval hi ha moltes sorpreses inesperades!

👌
Per Anònima el 7 de febrer de 2018 a les 16:28
3   0
Merci per l'spam
no sabeu triar