Aquests són els millors parcs d'atraccions del món (i alguns els tenim molt a prop)

per Redacció , 11 de juliol de 2018 a les 09:51 |
El millor parc temàtic del món el tenim a tocar de casa. Així ho creu la prestigiosa revista National Geographic que en el seu article "Els 12 millors parcs temàtics del món" afirma que PortAventura Park, entre Salou i Vila-seca, ocupa la primera posició del rànquing mundial.

La mateixa publicació apunta que les atraccions com Shambhala, Furius Baco o Dragon Khan són les autèntiques joies d'aquest parc temàtic que ja fa 23 anys que va obrir portes.

Nathional Geographic també destaca que un altre parc temàtic, ubicat en el mateix PortAventura World, ocupa gairebé les posicions de podi. Ferrari Land, que es va inaugurar l'any passat, és el cinquè més ben valorat i considera que els plats forts d'aquesta zona dedicada a l'escuderia italiana són la velocitat, l'adrenalina i el disseny. L'atracció més espectacular del parc del "Cavallino Rampante" és el Red Force, l'impactant accelerador vertical. Us deixem amb el rànquing dels 12 millors parcs d'atraccions del món:


 
Participació
Hola?
Per AnònimAAA el 23 de juliol de 2018 a les 17:10
0   0
Tibidabo millor q Harry Potter? Estem bojos jajajaj???

montaña rusa
Per AnònimaMerlina el 12 de juliol de 2018 a les 18:22
0   0
soc la unica que no pujaria a montaña rusa ni borratxa? mes ven dit, atraccions fortes

Indignadissima
Per Anònim el 12 de juliol de 2018 a les 18:07
0   0
No comparteixo gens la vostre opinió ja que hi han parcs datraccions com els que estan situats a orlando que li donen mil voltes a port aventura per no parlar del tividavo

Fals
Per Anònim el 12 de juliol de 2018 a les 17:45
1   0
Tu flipes que aquesta noticia és verídica. Aneu a Orlando i flipareu amb els parcs d atraccions d allà, els hi donen mil patades a la meitat que surten aquí JAJAJAJAJ

Quina mania al pobre tibidabo
Per Anònim el 12 de juliol de 2018 a les 17:04
2   1
Potser hi ha poques atraccions fortes...però es un lloc preciós per disfrutar de les vistes, molt romàntic també s'ha de dir... La història que té es increíble i per mi si que es mereix estar en aquesta llista. Però algun dels altres potser el cambiava per (Luna Park de Sidney).

Llista alternativa de parcs recomenats
Per Anònim el 12 de juliol de 2018 a les 02:21
3   0
Us deixo una petita llista de parcs que haurien de ser en aquest ''Top'': - Phantasialand, Alemanya. - Cedar Point, EUA. - Qualsevol Universal (Japó, EUA...) - Disney Sea, Japó. - Puy du fou, França. - Six Flags Magic Mountain, EUA. - Alton Towers, UK. I molts molts més que hi ha en el món abans que Ferrariland, Tibidabo, Legoland, Luna Park, Blackpool o PortAventura mateix.

Indignant
Per Anònim el 12 de juliol de 2018 a les 02:17
3   0
Coma seguidor i aficionat a aquest món que és el dels Parcs temàtics i d'atraccions, aquest article és una presa de pèl. Si viatges una miqueta i visites grans parcs de renom te n'adones que PortAventura és un gran parc però que té bastants punts a millorar (gestió del parc, tracte i experiència del client, localització de les ampliacions...). Aquest article ha estat fet per algu que poca idea té de parcs i que ha posat els primers que li han vingut al cap.

Wizarding World
Per Potterhead❤ el 11 de juliol de 2018 a les 23:44
2   0
Aguante Harry Potter!🙋🏻‍♀️

Wizarding World of Harry Potter
Per Anònim el 11 de juliol de 2018 a les 22:00
2   0
perquè els parcs als que vull anar estan a estats units????? ( careta plorant x 3)

Olee
Per Anònim el 11 de juliol de 2018 a les 21:52
3   1
Algú de Tarragona?

Disney
Per Anònim el 11 de juliol de 2018 a les 20:50
3   6
Disney land paris es moltisim millor que port aventura us ho garantitzo

Parcs d'atraccions
Per Anònimaaa el 11 de juliol de 2018 a les 20:46
8   0
Algun enamorat/da com jo dels parcs d'atraccions s'anima a fer una excursió? 😂😍 #altibidabonosiusplau

Tibidabo
Per Anònim el 11 de juliol de 2018 a les 20:16
11   0
Us heu enfilat un xic amb el Tibidabo, no?

Pero wtf
Per Anònim el 11 de juliol de 2018 a les 20:13
11   2
El Tibidabo? En serio? No s’ho creu ni Déu això 😂

Normal
Per Anònim el 11 de juliol de 2018 a les 18:55
4   0
Us heu informat del National Geographic ESPANYA, normal que el primer surti Port Aventura.

Informacio
Per Anònim el 11 de juliol de 2018 a les 18:51
6   0
No es per res, però ho he buscat i al Trip Advisor surt que el Port Aventura es el 22 🤦

=_=
Per Anònim el 11 de juliol de 2018 a les 18:50
7   0
Dels 12 he anat a 6 d'ells y si son molt guays. Pero el tibidabo no he anat mai y no meo recomanan aixo esta malament segur.

Ahdhxhd
Per Anònim el 11 de juliol de 2018 a les 18:39
6   1
Soc a portaventura ajaja kina amusió

Aixo