6 normes molt estrictes que han de seguir les models japoneses

per Redacció , 21 de juliol de 2018 a les 12:30 |
Existeixen algunes regles que són molt habituals entre les agències de models del Japó. Les noies que són contractades han de complir una sèrie de normes si no volen ser-ne expulsades i tenir una prometedora carrera professional.

 

Versió sense Playbuzz:

Un cop a la setmana tenen l'obligació d'anar a un bany termal i passar-se durant hores fent-se tractament per netejar i exfoliar la pell.

Hi ha una obsessió per les saunes i moltes d'elles han d'anar fins a quatre cops per setmana a una sauna en sessions de 25 minuts.

Cada dia s'han de practicar un massatge facial que serveix per evitar les arrugues i estirar la pell de la cara.

Periòdicament s'han de quedar durant una setmana a casa sense maquillar-se. Aquest temps serveix —teòricament» per deixar descansar la pell i evitar problemes de maquillatge.

Fins i tot hi ha algunes agències que obliguen a rentar-se els cabells tè verd. Diuen que té propietats purificadores.

Tenen prohibit prendre el sol i han de vigilar molt de no posar-se morenes. Com més pàl·lida i blanca estigui una model, les agències més els agrada. Diuen que així tenen més sortides professionals.

 
Arxivat a:
ACTUALITAT, models, agències
Participació
Ojalá
Per Anònim el 22 de juliol de 2018 a les 12:03
2   0
Hola? Que lujoso hahaha jo tmb vui sero

BTS
Per Anònim el 21 de juliol de 2018 a les 22:11
3   2
Acabo de veure un comentari sobre BTS! Estic totalment d'acord! Amb la popularitat que estàn guanyant aquests dies trobo que en podrieu fer algun article, (tot i que ja sé queja n'heu fet d'articles sobre el K-pop).

Morena
Per Anònima el 21 de juliol de 2018 a les 12:50
50   2
Doncs jo triomfaria en les agències de models de lo blanca que sóc😂😂😂😂

Fua
Per Anònima el 21 de juliol de 2018 a les 16:48
4   0
Doncs jo també soy blanca í no m'agrada el sol, pero soy gordeta í amb tetes í de modelo no serviría.
Math gril
Per Anònim el 21 de juliol de 2018 a les 15:25
3   0
Jo igual em costa molt posarme morena
Igual
Per Anònim el 21 de juliol de 2018 a les 14:44
3   0
Me too Soc mes blancx k el paper i la llet Soc el/la mes blanc/a de la classe
Jajaj
Per Anònima el 21 de juliol de 2018 a les 14:40
7   0
Rt😂😂 #blanconuclear
XD
Per Anònim el 21 de juliol de 2018 a les 13:54
8   0
Joo iguaaal😂
tbh...
Per random bun el 21 de juliol de 2018 a les 12:48
34   1
m'ho esperava més fort🤷. no ho justifico ni em sembla correcta però crec que hi ha un over hype

:))
Per Anònim el 21 de juliol de 2018 a les 12:44
37   23
Algun dia parlareu de BTS? Estarua be perque els segueixen molta més gent de la que ens pensem i doncs aixo

Army
Per Anònim el 21 de juliol de 2018 a les 18:36
3   1
M'encanta veure que hi ha army's per aquí
RT
Per Kpoper, Carat, ARMY, EXO-L AROHA... el 21 de juliol de 2018 a les 17:45
4   1
Sempre fan articles sobre el mateix tipus de música. No a tots/totes ens agraden els mateixos estils. A part BTS està triomfant molt, podríes penjar alguna cosa... I també d'altres grups com EXO, Seventeen, Astro, Pentagon, GOT7... P.D.: Quins grups us agraden?
Si plz
Per Anònima el 21 de juliol de 2018 a les 15:43
7   2
M encantaria 😍
army
Per Anònim el 21 de juliol de 2018 a les 15:15
10   2
per fi algú així :)))
Igual
Per Anònim el 21 de juliol de 2018 a les 14:26
11   7
Opino el mateix. Per quan un article de BTS o de grups de k-pop?
.
Per Anònima el 21 de juliol de 2018 a les 14:24
13   4