10 lliçons de vida que ens ha ensenyat la saga de Harry Potter

per Redacció , 31 de juliol de 2018 a les 09:23 |
Harry Potter, el mític personatge creat per J.K. Rowling, va néixer el 31 de juliol de 1980. És per això que avui hem volgut celebrar el seu aniversari recopilant frases inoblidables d'aquesta famosa saga que són una lliçó de vida:

 


Versió sense playbuzz:

- "Tots tenim llum i foscor dins nostre. El més important és quina part escollim potenciar" (Sirius Black).

- "No és bo deixar-se arrossegar pels somnis i oblidar-se de viure" (Albus Dumbledore).

- "Si vols saber com és una persona, mira com tracta els seus inferiors, no els seus iguals" (Sirius Black).

- "La grandesa inspira enveja, l'enveja engendra rancor i el rancor genera mentides" (Lord Voldemort).

- "És la qualitat i la força de les nostres conviccions el que determina l'èxit, no el nombre de persones que ens segueixin" (Remus Lupin).

- "Hi ha molts tipus de valentia. S'ha de tenir molt coratge per enfrontar-se als enemics. Però fa falta el mateix valor per fer-ho amb els amics" (Albus Dumbledore).

- "Les males èpoques fan sorgir el millor d'alguns i el pitjor d'uns altres" (Sirius Black).

- "Els pensaments poden deixar cicatrius més profundes que qualsevol altra cosa" (Madame Pomfrey).

- "Llibres i intel·ligència. Hi ha coses més importants, com l'amistat i el coratge" (Hermione Granger).

- "Tot és possible si tens prou valor" (Ginny Weasley).
Arxivat a:
ACTUALITAT, Harry Potter
Participació
joo
Per Anònim el 2 d'agost de 2018 a les 21:30
0   0
VISCA GRYFFINDOR!!!

Horrible
Per Anònima el 1 d'agost de 2018 a les 00:51
0   12
Mai m’agradat aquesta merda 🤣

.
Per Anònim el 3 d'agost de 2018 a les 00:00
1   0
JAJJAJAJJAJAJAJAJAJAJJJAJAJAH😂 LI HAS DIT MERDA A HARRY POTTER, TROS DE MUGGLE? OJALÁ UN DEMENTOR ET FAGI UN PETÓ I ES QUEDI AMB GANA DESPRÉS DE LA POCA FELICITAT QUE ET QUEDA, FILL D'UMBRIDGE!🙂 ~Tot va de coña però, en serio, a mi tampoc m'agradava i ara llegir i veure Harry Potter és una de les coses més flipants que he fet a la meva vida, i totes les coses que hi surten m'han transformat completament. Molt recomanable!🖤 O ALMENYS, NO LI DIGUIS MERDA A AQUESTA MERAVELLA, MERCI! 😊
Harry Potter
Per Anònima el 31 de juliol de 2018 a les 22:22
2   0
Feliç aniversari Harry Potter i J.K. Rowling. Harry Potter es el millor que m'ha passat en la vida.❤ ¡ARRIBA GRYFFINDOR!❤🦁

Veig molt potterhead q no ho es tant
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 20:06
3   0
La frase d'en Dumbledore sobre la valentia no és aixi, sino que diu: "s'ha de tenir molt coratge per enfrentar-se als enemics. Però encara més coratge s'ha de tenir per enfrontar els amics.

🦁❤
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 19:05
9   0
Just ara estic veient la segona peli ❤ Algú més 🦁❤Gryffindor

joo
Per Anònim el 2 d'agost de 2018 a les 21:24
1   0
VISCA GRYFFINDOR!!!
Always
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 17:03
2   1
Re a dir a més de ALWAYS

Aaai mencantaa Harry Potteeeerrr ⚡⚡⚡⚡
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 14:39
4   0
El meu personatge prefebes en Roooon weasly 😍😍😍😍 no pic amb ell I la frase de la llum no es benbe aixi pero si que tb es una que s han deixat i que hi hajria de ser. La felicitat es pot trobar fins i tot en els mes foscos moments, si som capaços de utilitzar be la llum. Si l he posat malament es oq me la se amb castella i l he traduit🙌😂

SLYTHERING FOREVER
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 14:20
3   1
Algun SLYTHERING??

slitherin
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 20:36
0   0
La millor casa amb diferencia, sempre Slitherin
Joo😍
Per Anònima el 31 de juliol de 2018 a les 16:59
1   0
Per fi algú!! Tothom creu q és la pitjor casa i q els q hi pertanyem som dolents però noo Visca Slytheriiin💚🐍💚🐍 Potterhead forever and everr🤞🏻🤤
HUFFLEPUFF 💛
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:57
8   0
Algún Hufflepuff? 💁🏼‍♀️

Aquiii
Per Anònima hufflepuff el 1 d'agost de 2018 a les 14:28
1   0
Visca hufflepuff🙋‍♀️💛💛
💛💛💛💛💛
Per Aqui una potterhead el 1 d'agost de 2018 a les 09:57
1   0
Hufflepuff
Hufflepuff
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 22:51
0   0
Aquii un Hufflepuff orgullós!🙌🏻
Hufflepuff
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 15:09
1   0
🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️
Una altra
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:05
3   0
Sempre hi ha foscor si no ens en recordem de qnce dret la llum {Albus Wulfric Brian Dumbledore} ~Crec que és així ~Perdo si m he equivocat en el nom

Jajajajaj casi❤
Per Anònim el 5 d'agost de 2018 a les 23:03
0   0
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
Ravenclaw
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:01
4   0
Forever💙💙

No és per ofendre
Per Anònimaa Potterhead el 31 de juliol de 2018 a les 12:52
13   0
No és un comentari per ofendre, és més, m’ho agafo amb molt d’humor xD Com es nota que heu agafat les frases amb castellà de planes webs i les heu traduït. Et mires les pel·lícules de HP en català i són ben diferents xD Ho dic més que res perquè algunes tradiccions us han quedat una mica cutres. PD: Visca els potterheads i em compadeixo de tots aquests que pottermore ens ha seleccionat en una casa que no ens identifiquem xD

URGEEENT!! SIUSPLAU AJUDEUME🙇‍♀️
Per Anònima♡ el 31 de juliol de 2018 a les 12:34
0   2
Van be les copes menstruals?? Quina marca us va millor? Contesteu siusplau majudarieu molt.

copes menstruals
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 15:04
1   0
ara mateix n'estic fent servir una i m'ha fet gràcia. Penso que estan molt bé pel tema de que és reutilitzable i súper còmodes i fàcils de fer servir, et diria que fins i tot més que un tampó. Però m'agradaria avisar-te d'una cosa que no em van avisar a mi i potser t'afecta: et tacaràs els dits, i molt. Per tant, si et fa fàstic la sang de la regla o el que sigui, no te la recomano gaire (encara que podries fer una excepció😂). I si no et fa fàstic, sisplau, és una alternativa genial i totes hauriem de contribuir en cuidar el medi ambient. Per mi, és genial.
Algun Ravenclaw??💙💙
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 12:09
25   0
Harry Potter m'ha canviat la vida, li estare eternament agraida a la JK Rowling. ALWAYS 🤞

💙🦅
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 20:13
2   0
#RavenclawAndProud 💪 Per cert, algú té Amino Harry Potter? 🤔
Ravenclaww
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 17:21
2   0
M'ha enxantat el post ❤❤ Sóc Ravenclaw 💙 Per cert, una amiga Slyhterin i jo tenim una compte d'insta de Harry Potter. @__.potterheads Si ens seguiu us ho agrairiem moltíssim!! Petonss 😘
Ravenclaw!
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 16:06
2   0
foreveer🦅💙
Ravenclaw
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:20
5   0
💙🦅
Ravenclaw
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 12:37
6   0
The best one! 💙💙
potterhead 4everr
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 12:06
7   0
estiimmoo harry potter amb tot el meu cor❤️ per mi tota la saga es una gran ensenyaça❤️ potterhead sempreee😍

Always
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 12:00
5   1
Potterhead per a sempre😍 Visca Slytheriin!🐍

ALWAYS (En Severus Snape és el millor personatje)
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 11:49
10   1
Ja sé que aquesta frase no ens ensenya cap lliçó, però he trobat a faltar el "After all this time?" - "Always" ("Després de tot aquest temps?" - "Sempre") aquesta frase és mítica 😂

What???
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 12:29
0   1
??????????????? 😂😂😂😂
Totalment d'acord amb tu
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 12:25
0   0
El meu personatge preferit no és Severus Snape però encara així és veritat que aquesta frase és de les millors.
la meva infancia
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 10:32
29   0
sempre potterhead ♥