10 celebrities que no fan servir el seu nom real: com es diuen?

per Redacció , 12 de setembre de 2018 a les 11:55 |
Hi ha molts artistes que decideixen no fer servir el seu nom real i opten per un àlies. Alguns simplement varien algunes lletres, altres, en canvi, escullen un sobrenom més original. Us deixem amb algunes celebrities que utilitzen noms artístics:

 


Si no podeu veure el playbuzz, espereu uns segons o torneu a carregar la pàgina. 
Arxivat a:
FAMOSOS, celebrities
Participació
Que irònic
Per Anònim el 13 de setembre de 2018 a les 08:04
3   0
La Gigi Hadid es diu Jelena 😂😂😂

Miley
Per Anònim el 12 de setembre de 2018 a les 23:47
2   0
La miley cyrus si que es diu així. Es deia destiny hope pero dspres de hannah montana sel va canviar (o això he llegit)

GoT
Per Anònim el 12 de setembre de 2018 a les 23:06
3   1
Buff... fa dos dies em vaig començar Joc de Trons, ja vaig per la segona temporada. És molt bona, molt recomanable i entretinguda.

Us ha faltat un molt wapu
Per Anònim el 12 de setembre de 2018 a les 22:10
19   0
Bad Bunny es diu Benito Antonio Martinez Ocasio ahahha, osigui que el seu nom es pitjor que les seves cançoncs masclistes😂😂😂😂

😱😱😱
Per Anònim el 12 de setembre de 2018 a les 21:40
22   3
Quediius😱😱 El nom de la Lady Gaga no és "Lady"??? En seriooo?😱 Omg que fooort😱😱😱😱

Miley cyrus
Per Anònim el 12 de setembre de 2018 a les 21:40
26   0
Realment, la Miley si que es diu aixi. Quan va complir la seva majoria d'edat es va cambiar el nom, per tant si que es diu Miley

Lordee
Per Anònim el 12 de setembre de 2018 a les 21:34
16   3
Like si t'agrada Lorde, trobo que es una cantane molt infravalorda

Ns quin titol posar
Per Anònim el 12 de setembre de 2018 a les 21:31
7   1
Molts famosos no utilitzen el seu nom real pero hi ha alguns q almenys utilitzen el cognom. Pero d'altres es canvien el nom totalment com el bruno mars😂. Potser s'avergonyeixen del seu nom o no els ho agrada😂😂

Ueeeee
Per Anònima el 13 de setembre de 2018 a les 19:48
1   0
Hi ha hooligans per aquiiiii
Bruno Mars/ Peter Gené Hernández
Per Anònim el 13 de setembre de 2018 a les 17:06
2   0
Li van posar aquest mote, primer el seu pare pq deia q s assemblava molt a un boxejador (Bruno san Martino) i se li va quedar com a nombre de cantant. Li van començar a dir així quan tenia 4 anys. Sóc bastant fan seva😂
Resposta
Per Anònim el 12 de setembre de 2018 a les 23:25
3   0
Ja hu van explicar, bruno pk li deien q sasemblava a un boxejador q es diu bruno nsk, i mars pk deien q semblava de mart
Us a faltat una 😅
Per Anònim el 12 de setembre de 2018 a les 21:29
11   0
La Emma Stone en realitat es diu Emily Stone, i cuán va entrar a Hollywood es va ficar Emma de nom per que es veu que Emily Stone ja estaba pillat i hi ha una norma no escrita a Hollywood que no poden haber dos persones amb el mateix nom, igual va pasar amb el David Bowie

Llegiu aixo
Per Anònim el 12 de setembre de 2018 a les 16:33
13   4
Se k no te a veure amb el tema pero podrieu ajudarme? Busco botigues per comprar roba adolescent. Algu men pot dir alguna?

Roba
Per Anònim el 13 de setembre de 2018 a les 06:39
2   0
Ronwe te moltes coses molt maques
Gracies
Per Anònim el 12 de setembre de 2018 a les 23:17
3   3
Soc la de la roba. Gracies meu ajudat molt. Ja anire a comprar roba alla. A veure si us veig 😉😉encara que no se qui sou.
sii
Per Anònima el 12 de setembre de 2018 a les 19:24
16   2
tant si ets noi com noia jo et recomano MOLT pull and bear. la roba que fan mencanta, es molt bon estil Al Bershka també fan coses guais i al Subdued també, tot i q es una mica més car espero t hagi servit d'ajuda bon inici de curs gent!
pel de la roba
Per Anònim el 12 de setembre de 2018 a les 19:07
8   0
bershka, h&m, pull & bear, subdued, urbans outfiters, brandy melville, stradivarius
tambéee
Per Anònima el 12 de setembre de 2018 a les 19:01
10   0
També hollister i Hm, zara....
Doncs....
Per Anònimaa el 12 de setembre de 2018 a les 18:52
21   1
bershka stradivarius springfield brandy melville subdued dobble agent forever21 ns... hi ha roba bastant adolescent en aquestes botigues ( no dic que no ho puguin portar els que no són adolescents). si que és veritat que gran pat d'adolescents compren allà Espero haver-te ajudat!
Contesteu siusplau
Per Anònim el 12 de setembre de 2018 a les 17:21
5   0
...