TEST: Quin tipus de fill/a ets?

per Adolescents.cat , 19 de setembre de 2018 a les 10:12 |
Creus que ets un fill/a exemplar o més aviat passota? Descobreix-ho responent aquestes preguntes!

 
 
Arxivat a:
TESTS, test, fills
Participació
NenaExemplar
Per Anònima223344 el 22 de juny de 2019 a les 16:19
0   0
Com la clavat, el meu brother em tindrà mooooooolta enveja!!! sóc una nena exemplar!!!!!!!!!!!!! ;) xd

❤️
Per Anònima el 20 de setembre de 2018 a les 19:21
0   0
like si creus que els teus pares son lo millor q tens❤️🙌🏼

Passota??
Per Anònim el 20 de setembre de 2018 a les 16:30
1   0
Interpreteu que no explicar els meus problemes als meus pares és de passota? Vaja, crec que son dues coses sense relació.

Fill passota
Per Anònim el 20 de setembre de 2018 a les 16:16
0   0
Típic, ficar k ajudes en tot i fas el possible per k tot vagi bé i et fiquen k ets el fill passota. Brutal 😂😂😂😂

odio aquest test.
Per Anònim el 20 de setembre de 2018 a les 00:16
20   0
Aquesta pregunta “ si els teus pares et veuen malament, com reacciones? “ potser el problema no el tenim naltres potser es que ni els nostrees pares en pregunten els nostres problemes i no tenim la oportunitat d’explicar-ho o esque directament potser no s’adonen de l’estat del seus fills. Apart els meus pares no m’expliquen els seus problemes... i si ho fan es perque la culpable soc jo

iepa! Crush a la vista!
Per Anònim el 19 de setembre de 2018 a les 22:47
9   2
Like si t'has adonat q en NOAH CENTINEO surt a la imatge de damunt del Let's Start! 😍

El fill/a passota
Per Anònim el 19 de setembre de 2018 a les 22:44
7   0
Noia de 15 anys... hahahaa Es veritat que hi ha bastantes vegades que no ajudo a casa i el caracter...

El fill/a passota
Per Anònim el 19 de setembre de 2018 a les 22:31
24   1
Segurament ets l'ànima de la casa, pero siempre et surf la mandra quan es tracta de ajudar. Hauries d'intentar respectar les normes de casa i ajudar quan ets necessiten. Segur que ho aconseguiràs! Like per quien li ha tocar això

The fosters!
Per Anònim el 19 de setembre de 2018 a les 22:16
4   1
La foto de la familia foster 😍 Una de les millor series que hi ha.

El fill/a exemplar
Per Anònima el 19 de setembre de 2018 a les 16:16
42   6
Ets exemplar! Sempre intentes ajudar els teus pares amb el que faci falta i saben que sempre poden comptar amb tu. Ets una persona amb molta paciència i això t'ajuda a tenir una bona relació amb els teus pares. Segueix així!

El fill/a responsable
Per Anònim el 19 de setembre de 2018 a les 13:25
98   4
Ets bon fill/a quan vols. Això significa que sovint et costa molt fer l'esforç d'ajudar els teus pares, però ets responsable i gairebé sempre ho acabes fent. Amb el temps segur que acabaràs sent exemplar. És més, els teus pares ja ho saben i confien en tu!