Polèmica a «OT» perquè un concursant cantarà en català

per Redacció , 16 de novembre de 2018 a les 12:33 |
Polèmica una altra vegada a OT, aquest cop per la llengua d'una de les cançons que haurà de cantar un dels concursants: el català. Com cada dijous, s'ha fet el repartiment de temes entre els participants del concurs i a un d'ells, concretament al Miki, se li ha assignat el tema Una lluna a l'aigua, del grup Txarango. 

Així ho ha publicat també el perfil de Twitter del programa, i ha sigut a través d'aquesta plataforma social que la gent ha començat a criticar i a insultar el programa, el català i de rebot, el mateix concursant.

Dimecres vinent, el Miki es convertirà en el primer concursant d'OT de la història que cantarà en català. Fins a dia d'avui, en aquesta edició s'ha cantat en castellà, anglès, francès i gallec. 

 
Algunes de les respostes per part dels usuaris són aquestes:
 
 
 
 
 
 
 
Participació
Lo que hables, hazlo bien
Per Gyslaine el 18 de novembre de 2018 a les 14:07
0   0
Me da igual catalán, gallego, japonés o francés, si lo pronuncias bien. Ole por hacerlo. Ahora, escuchar a Alba en francés, es un insulto al idioma francés, no se entendió ni una sola palabra y ella pensando que lo bordaba. Señores de la academia, no permitan esto por favor....

Indignant
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 13:15
0   0
Osigui, el tweet que diu q estem a television española i que no es pot cantar en català, amb aquesta norma tampoc es podia cantar en gallec, anglès i frances. Vaia gilipollas😒

hola??
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 10:04
1   0
estic alucinant, ara veig l'odi de la gent cap el català, ara ho veig super clar. llegint els twitters de la gne tm'he quedat de oedra, osigui pel fet decantar en catala (que no hi ha triat ell) , ja el relacionen que es un INDEPE, hola???? posem politica a tot, a la musica, a la tele ... jolin disfrutem una mica de les altres coses i quees molt bonic el catalaa

La gent
Per Anònima el 17 de novembre de 2018 a les 09:37
0   0
La gent s’oblida de que el català és una llengua o què??? De la mateixa manera que canten cançons en gallec, francès, anglès sense problemes i sense tenir en compte la política, perquè si li dónen una cançó en cantalà l’han de criticar d’aquesta manera sense ni saber el missatge de la cançó? En canvi després hi ha gent que havent-se queixat de la cançó en català es posent a cantar una cançó de Maluma súper masclista o canten cançons que no saben ni què volen dir. Algú m’explica en quina classe de societat vivim??

Estic molt enfadada
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 07:54
0   0
Doncs jo no ho veig normal de que es puguin cantar altres llengües i precissament el català no. La gent està fatal. Què passa? En Miki és català i li ha agradat la seva cançó i a molts de nosaltres també. NO TOT ÉS POLÍTICA!

Indignant...
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 00:48
0   0
Em sembla fatal que el critiquin per cantar una cançó en la seva llengua, igual que a l’edició s’ha cantat en Galleg, Castellà, Françés i Anglés, no veig la raó per la que Miki no pot cantar en Català... Quina vergonya de comentaris els de Twitter🤷🏼‍♀️😰

ja cansa
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 00:28
1   0
El del primer tweet acaba d'admetre que Catalunya no és Espanya i el molt gilipolles ni se n'ha adonat. Si es queixa que no es pot cantar en català a la televisió ESPANYOLA (anglès i francès si, es clar el problema el tenen amb el català) no està dient que Catalunya no forma part d'Espanya? Es que volen que no marxem d'Espanya pero no son capaços ni de respectar la nostra cultura. Quina merda de convivencia és aquesta? Que si, que cataluña es españa cataluña es españa pero aqui no se habla mas que el español, no te jode. PD No m'agrada OT ni ho segueixo, pero comento pq això es un tema que no te res a veure amb el programa, vull dir que això passa constantment en aquest país i ja cansa la veritat.

Son gilipolles
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 00:25
0   0
Osigui aquell que ha possat "va a cantar en dialecto catalán" hem podeu explicar de quina selva ha sortit? El català és un IDIOMA reconegut arreu. Avera si començem a apendre quins idiomes és parlen al teu país. Quan toquen el català, que és la meva llengua, et juro que hem fa una ràbia hahaha🤬

Opino
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 00:05
1   0
Opino que la politica no te res a veure amb les llengües aixi que es fiquin pel cul la politica que sempre acabem en el mateix tema politica, politica i més politica no sabem parlar de res més quan mencionen el català, catalunya o alguna cosa relacionada? Te tela aixo ja eh

Llegiu
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 23:45
0   0
Estic segurissim que no han escoltat mai cap canço catalana, a mes es una canço que hem el rima que te es perfecte. S ho mareix. Apollemel

MIKI FAVORITO
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 23:17
0   0
Q rabia, per auest motiu tenim q fer miki favorito

De puta mare👏🏻👏🏻👏🏻
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 21:55
1   0
Ah, o sigui ara es pot cantar en castellà, anglès, fracès, gallec pero no en català. M’encanta el tweet que especifica que es televisio ESPAÑOLA. L’angles es espanyol? I el francés? Pto fastic tio👋🏻🤦🏻‍♀️

Estic fart
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 20:58
0   0
Estic fart de que es critiqui la llengus tota l'estona, com a Ot, qué passa? Que com vol cantar en català ja s'ha d'asociar a l'indepentisme. I aprofito per queixar-me d'una cosa més, m'ha donat la sensació, no sé volsaltres, tampoc vull generalitzar, de que aquí cada cop es menciona el castellà en un comentari, aqust té com molts dislikes, no sé per què. Què algú m'ho expliqui? I sisplau, sense faltar el respecte,mersi

??
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 19:38
0   0
Osigui amb català no es pot camtar però amb gallec i amb anglès si? El català també és una llengua no?? A esclar com que la parlen els indepes... Què cullons!!! També hi ha gent que parla el català i no és indepe. Trobo que és ridicul criticar una cançó cantada amb català. Vaja, la societat directe a la merda

Quin fàstic de gent!
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 18:52
1   0
Deu meu, estic flipant lo que ve a ser moltíssim. Hem sembla penos que critiquin al programa i al miki per cantar en català, a mi em sembla que tothom pot cantar en l'idioma que vulguin. Només per la seva incultura i gilipolles hauria de guanyar el Miki, jdr cada cop donen més pena

Fachas
Per Anònima el 16 de novembre de 2018 a les 17:22
1   0
Si canten en gallec o frances ningu els hi diu res pero si ho fan en catala ja són uns enxufats

Dialegte?
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 17:20
0   0
M'he parat a llegir els absurts twits (a cada un pitjor) i el que m'ha fet gracia més aviat per no plorar ha esta el del d'un xaval que es pensa que el català es un dialecte, dialecte de que?? Esnserio s'ha de ser molt ruc.

NO HO ENTENC
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 17:13
0   0
Perque els importa tant que canti en catala?perque no l'entenen?pero...tu entens angles,gallec y françes?segur que algun d'aquets idiomes no els entens,llavors perque et molesta tant? Es increible🤦

No m'agrada OT
Per Anònima el 16 de novembre de 2018 a les 17:11
0   0
Avera a mi OT no m'agrada pero m'ha sorpres que la gent s'enfades pq el Miki canti en Català. Ho trobo molt irraonal. Si ha una persona no li agraden les cançons catalanes o mes ben dit Catalunya que no es miri la actuacio pero que no vagin insultant de que Catalunya nse q pq no s'indignen a parlar o simplement coneixer una mica la nostra llengua. Ho sento si he fet faltes

Patètic
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 16:59
0   0
Sincerament, ho trobo penós. Pq la Sabela pot cantar en gallec i en Miki no pot cantar en català? No té res a veure amb l’independentisme, tothom té dret a cantar en el seu idioma, i a més li han dit els profes, no ho ha triat ell.

Imbècils
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 16:37
1   0
Jo la veritat no sé perquè ens tenen tant d'odi i no se tampoc el perquè d'aquesta falta de respecte cap al programa d'ot, la nostra llengua, al grup de txarango i a la nostra cultura. Ens estan atacant i discgiminant simplement pel fet de ser catalans, és vergonyós.

Idiomes
Per Flipooo el 16 de novembre de 2018 a les 16:36
0   0
Que passa ara?? Es pot cantar gallec i frances pero no català?? Es un idioma com qualsevol altre!!

És una llengua més
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 16:25
0   0
Trobo que com la Sabela va cantar amb gallec, el Miki tmb pot cantar amb català, ja que és una llengua més com ho és el anglès, el francès o el castellà.

que canti en l' idioma que li dongui la gana, home!
Per Anònimamatoll el 16 de novembre de 2018 a les 16:11
0   0
que es españa catalunya cullons que mes dona? si es parlen i canten tots dos idiomes, no es per res pero hi ha grups que canten en catala i castella i ningu es queixa, com si canten en angles, per que ha de ser polemica? PD: perdo per les faltes

Indignant
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 16:07
0   0
Em sembla impresionant que que la Sabela canti en gallec, ningú li digui res i ve el Miki amb una canço que no ha escollit ni ell i tothom el posi a parir😒

...
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 15:59
0   0
es trist que passi això... s'hauria de poder cantar en tots el idiomes com a dret i llibertat de tothom i no hauria de tenir res de dolent cosa que malauradament no passa...😪 sempre amb el mateix... al programa s'ha cantat en gallec, en anglès, en francés... i ara que algú cantarà en català uiui que cantarà en català... i el comentari que diu "estamos en television española" doncs quin problema hi ha? ara s'haurà de deixar de cantar en anglès també? au va... cada llengua es única i no s'hauria de privar per res!!

No pasa res!
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 15:50
1   0
Recordeu, la Sabela va cantar amb Gallec i ningú no li va dir res.

Injustícia
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 16:39
1   0
No va haver cap polèmica quan va TRIAR la cançó en gallec!!! Però si en Miki canta una cançó en català és un escàndol!!
Em rebenta
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 15:37
0   0
Sha cantat en gallec en portugues en angles en frances en totes les edicions d OT i sabia quan li van donar la cançó al Miki que això passaria. Diuen q sha d cantar en castella pq es tve i pq es va cantar en gallec i ningu va dir res? Venga aneusen tots a pendre pel sac

wtf
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 15:37
0   0
Mare meva ja no saben que inventar-se per criticar... La Sabela va cantar en gallec i l'Alba en francès i cap comentari JAJA La gent està molt malament eh

Hola????
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 15:22
0   0
Buaaaaa, kina ràbia em fa aquesta gent. Clar poden cantar totes les cançons k vulguis amb castella, angles, galleg, portuguès , francès.....però si en canten una, NOMES UNA amb català això dp ja es un delicte. Vergonya

Quina pena
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 15:16
0   0
No és per res però canten en anglès, francés, gallec i fins i tot en portuguès i no hi ha hagut cap queixa ara li assignen una en català i és un drama, INDIGNANT

Que injust
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 15:13
0   0
Quan l'Alba va cantar en frances ningu ni va dir res i tampoc ningu va criticar la Sabela quan va cantar Benditas Feridas en gallec. Perque ara s'ha de parlar malament del Miki, de la cançó i de la llengua? No em sembla just

Per què?
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 15:13
0   0
I per què coi no pot cantar en català el Miki? La Sabela bé va cantar en gallec i ningú va dir res i segur que si algú vol cantar en euskera tampoc li dirien res. Però com que sembla que per voler fer algo en català sempre ha d'estar lligat amb la independència s'ha de montar el percal del segle.

Cataalà i punt jodeeer
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 15:08
1   0
Per què no? Per què poden cantar en castellà, anglés i françés i no en catala? Noois, el mon va a la meerdaa....

Indignada
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 15:03
1   0
El català és un idioma com qualsevol altre i igual que es pot cantar en gallec o castellà és pot cantar en català i NO has de ser independentista per això

Català
Per ||*|| el 16 de novembre de 2018 a les 15:02
2   2
Segons ells seguim estant dins Espanya, si es un programa espanyol ens inclueix. No hauria de haver-hi cap problema!!! Però marxarem!🎗🎗🎗

Subnormals
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:58
0   0
Si es un programa de televisió espanyola, per què canten en anglés i en francés, i en català no es pot? No se de que es queixen si no son els concursants qui eligeixen la canço que canten, l'acadèmia és lliure d'escollir l'idioma que volen que cadascú canti

Es català no mata
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:56
1   0
La Sabela va cantar en Gallec i que jo sapiga ningú la va criticar i en Miki no por cantar català? Que cantin en l'idioma que tinguin el tema

És la meva llengua
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:55
0   0
Segons diuen amb, aquesta recla dede tres no es podriaque cantanar en algles, francès, gallec... Tots hauriem de poguer cantar en la llengua que volguesim, perquè si el catal és una llengua i no un dialecte. Molts anims al Miki

JAJAJAJAJAJ
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:55
2   2
Estamos en televisión española y aun así vosotros ni escribir en castellano sabéis, ¡inútiles! Volen español i després escolten cançons cantades en anglès que a lo millor diu que el públic es merda J encara i així aplaudeixen xd

Penos
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:52
0   0
Si es pot cantar en altres llengues de lestat espanyol perque no en català?!?! Preferit de la setmanaa MIKIII

Reventaré a algú
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:49
1   0
No entenc, la Sabela canta en Gallec i tothom ole molt bé! En Miki li donen un tema en Català i ja critiquen, és qüestió de tenir un xic de cervell i respecte per un idioma el qual el parlen moltes persones.

IGUALTAT
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:48
0   0
la Sabela va cantar amb el seu idioma el gallec el Miki te tot el dret de cantar en el seu idioma el catala perque que jo sapiga encara formem part despanya per bona o mala sort i es una llengua que es parla a aquest pais i te els mateixos drets q leusquera o el gallec o qualsevol altra llengua que es parli a espanya

Eeemmmm hola?
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:48
0   0
El català és una llengua més al igual que el frances, anglès i gallec. Altres concursants han cantat cançons en altres idiomes, oi? Doncs és el mateix!

Vaia vergonya
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:43
0   0
Em sembla fatal que tot i que i així polemica amb catalunya i espanya. La gent no s’adoni q el català es una llengua més i que cualsevol llengua que saps et fa una persona més culta. Lo pitjor esque carguin contra el concursant.

LA GENT NO SAPS PENSAR RACIONALMENT
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:42
0   0
Estem a la televisió espanyola i han cantat en francés, portugués i gallec pq no en català, pregunto??? I l'altra dient en "dialecto catalán".... Esq flipo pq quan la sabela canta en gallec tots aplaudint però com estem parlant ja del "dialecte català" ja no...

Farta
Per Triunfito catalana el 16 de novembre de 2018 a les 14:41
0   0
Preguntooo oi q es un programa de cant i no de política pues eso la gent sempre vol trobat el forat per ficar hi merda Aviam si el programa ha decidit fer això no cal que aneu criticant en Miki pq ell tampoc te la culpa que el ot li hagi assignat aquesta cançó 😍

Miki
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:39
0   0
Aligual que la Sabela va cantar amb gallec i ningú ed va queixar ja que era el seu idioma, aligual que quan molts cantan amb anglés i tothom disfruta, perqué quan el Miki canta amb català ens em de queixar, jo hi ha gent que no entenc

indignant
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:35
0   0
Ara bé, quan la Sabela va cantar en gallec, a tothom li va encantar

Es molt trist
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:34
0   0
La Sabela va cantar en Gallec i nungú hi va dir res, simplement considero que es molt trist i injust.

Quina merda
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:34
0   0
Igual que han cantat en galleg, en anglés i en altres idiomes perque no cantar en català?? No es pot mesclar la politica amb un programa de musica de la televisio

Ho tobo fatal
Per Anònima el 16 de novembre de 2018 a les 14:34
0   0
Perque ha de haver tanta polémica perque el miki canti en catala? La Sabela va cantar una cançó en gallec i ningu li va dir res.

Indignacio
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:33
0   0
Quin problema tenen de que canti en Català? Es que jo encara no ho entenc. Pero si poden cantar en frances, castella, angles i gallec; pero en catala no.

Pobre Miki
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:28
2   0
Jo vaig començar a veure el programa perquè estava ell, us juro que si aquesta setmana el nominen i l'expulsen deixo de veure OT i m'encarregaré de que els meus amics tb, ja n'hi ha prou ostia. He vist al Miki assajant i li surt increïblement bé. I els "fans" bojos de OT l'haurien d'apollar solament per la il·lusió que li va fer quan li van donar la canço, i ara diuen que és un enxufat, a concursants com la Natalia, el Famous i l'alba no els hi han donat cançons que els hi sortien bé? El Miki s'ho mereix. I el públic quan la sabela va cantar en gallec no van tenir cap problema. Quin fàstic de país.

Em sembla vergonyós
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:27
0   0
Osigui, igual que l'alba quan va cantar amb francès (crec que era) no la van criticar ni li van dir res, ara si que ha de pasar? Nose la gent, però és millor cantar en català, que és una llengüa que es parla a Espanya, que cantar françes que no ho està

Mikiii ❤️
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:27
1   0
Aixo es el que penso jo: diuen que OT es una televisio espanyola i que no s’ha de fer una canço amb català; però llavors el mateix hauria de passar amb els altres idiomes. I a mes a mes, tots els altres tenen l’aventatge que canten amb la seva llengua del dia a dia, en canvi el Miki s’ha hagut d’adaptar a la llengua fels altres; doncs trobo just que li deixin fer una canço de la seva llengua, el CATALÀ ❤️

Gen gilipollas
Per Anònima el 16 de novembre de 2018 a les 14:23
0   0
Haveraa és completament normal q li fagi il.lusió és la seva llengua materna, viu a Catalunya. No és q vulgui tenir protagonisme ni ser el centre d'atenció. A part d'aixo q la Sabela va cantar en gallec i ningú la va criticar per la seva llengua. Jo no entenc pq hi ha tanta catalanofóbia...

Argument
Per Anònima el 16 de novembre de 2018 a les 14:21
0   0
No es mes isi comparaho amb q la Sabela va cantar en gallec? Son dos llengues convivint sota la peninsula

maremeva
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:20
1   0
quin problema hi ha? canten en anglès? molt bé. canten en francés? molt bé. canten en español? perfecte. canten en africà? de puta mare. la veritat és que tant fa si canten en Vasc o en piraha. la veritat és que que tant fa l'idioma en el que cantin, la qüestió és que cantin, no?

Impressionant
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:18
1   0
Jo em considero indepe però, perquè en Miki canti en català no té perquè ser indepe. Quan van nominat a la Sabela ella va cantar en gallec. El gallec no és castellà, aaah perquè ella cantes en el seu odia no va passar res ni va haver-hi polèmica. En quin món ens tenim que veure gent, sense ofendre a ningú hee però en quin putu país de merda vivim.

Ràbia
Per Anònima el 16 de novembre de 2018 a les 14:18
1   0
Poden cantar en gallec,castellà,francès,anglès... I català pq no? Esq flipo amb la gen enserio, no entenc pq li tenen tant d'odi a la nostra llengua.

Raonament
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:16
2   4
Si la sabela va cantar en gallec, perque el miki nopot cantar en catala? Ambdos son dialectes

Andorra
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 08:41
1   3
Els d andorra sou uns putus matats de merda
Dialectes
Per Anónima el 16 de novembre de 2018 a les 16:36
3   0
El Gallec i el Català no són dialectes, són llengües. Igualment estic totalment d'acord amb el que dius. Penso el mateix 😊
Et matava
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 16:28
2   3
El catala no es un dialecte [email protected], anda que, ni els catalans ho considereu una llengua, doncs perdona pero Andorra, de on jo vinc, es la LLENGUA oficial, el que fa que el catala sigui una LLENGUA, quina falta de respecte de veritat quin fastic em fas
Hola?
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:16
0   0
Cuan la Sabela va cantar en gallec ningú va dir res, perq ara hi ha tanya polèmica amb el Miki, NO HO ENTENC !!!

X2
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:13
0   0
I com cuan la sabela va cantar en gallec

Prou
Per Anònima el 16 de novembre de 2018 a les 14:12
2   1
Osigui no té putu sentit que la gent critiqui que canti en català quan es un idioma i no es queixin quan canten gallec que es un dialecte. I a sobre diuen que es televisió espanyola, pero no respecten el català, i després s'extranyen perque no volem pertànyer a españa collons

???
Per Anònima el 16 de novembre de 2018 a les 14:07
8   0
Diuen que catalunya es part d'Espanya i tal pero respecten ni la propia llengua, perquè en gallec si i no en català? No estic en contra del gallec ni res😊 però ns que pensin abans de criticar PD: sorry per les faltes

Flipo
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:07
0   0
Poden cantar en angles, frances i gallec i no en catala es una altre llengua i se li tendria que tenir tot el respecte com a les altres llengues... Ames que els importa no es cap tema de politica nomes es una canço. Molta indignació

Indignant
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:06
0   0
Si la gent es queixar perque un concusant canta en un idioma que no es es castella que es queixi tambe quan es fan cançons en françes

La gent es molt hillipolles
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:05
9   0
Poden cantar en frances, en anglès en castellà i en gallec, però NO en català? Caris, es un idioma, el món no se'n va a la merda!

No pot ser
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 13:33
17   2
Hola, sóc una persona facha que no vull sentir parlar català i com que em crec la reina d'engalterra insulto un dialecte sencer com qui no diu la cosa. Només em falta ser part del jurat per decidir què ha de fer un noi innocent que estan matxacant per cantar una cançó en el seu idioma! INDIGNANT

Ascoo
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 18:53
1   0
Tota la raó quin fastic
LA gent es gilipollas
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 13:16
36   1
Es pot saver que conio li passa a la gent? Esq a veure la llengua del Miki es el catala i no pot cantar amb catala pero els altres que la seva llengua es el Castella si que poden. Normal? no! Vaia merda de PAÍs. Joder naltros respactem el castella, doncs que respectin el català

FLIPO
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 12:44
589   1
vaja giliollas els del comentaris de twitter, pot cantar en català igual que tambè hi ha gent que canta en angles i en frances.

Indignació 💥
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 10:04
0   0
Jo també flipo. Primer de tot. Un de Twitter ha escrit que el català és un dialecte i en realitat és una llengua. Segon. Trobo indignant que la Sabela pugui cantar en el seu dialecte i el miki no pugui cantar en català. Trobo indignants les queixes que han posat PD: tstt miki💖
IMPORTANT
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 09:17
3   0
Aquesta setmana es fa historia, català en OT, per aixo es mes important que mai que deixeu de votar als altres concursants i VOTEU al MIKI! Si ens el fan fora que no sigui perque ha cantat en Català!
Quina rabia
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 23:40
0   0
Te dret a cantar amb tots els idiomes que es pensen aquests que l espanyol es l unica llengua que hi ha en aquest mon? Doncs no, el sol no gira al voltant d espanya gira ak voltant de la terra que els quedi clarissi, i mira jo no volia que guanyes aquest noi pro ara si pk no s ho mareix ni ell ni els catalans👿
Miki❤️ FAVORITO❤️
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 23:24
4   0
Ara més que mai hem de fer-lo favorit perquè es donin conta de que , el català es una LLENGUA més , la Sabela va cantar en gallec i ningú va dir res oi?? Doncs perquè ara ha d’ haver-hi polèmica???
Puta merda
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 22:56
0   1
Tota la raó i si la sebela va cantar en gallec ara pq no pot el miki en català?
MIKI FAVORITO
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 22:14
1   0
PLIIIIIIS FEM FAVORITO AL MIKI PER FER-LOS UN PEDAZO ZASCA ALS QUE CRITIQUEEEN
MIKI FAVORITO
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 21:43
5   0
PLIIIIIIS FEM FAVORITO AL MIKI PER FER-LOS UN PEDAZO ZASCA ALS QUE CRITIQUEEEN
Flipant
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 19:16
1   0
Quant la Sabela va cantar en gallec ningú li va de res. Estem en un país que fot vergonya, la gent ja crítica nomès per què canti en català. Critico jo per canta en francès, O en anglès?? No, doncs a callar...
Tota la raó
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 18:39
4   0
Aviam si han cantat amb gallec perquè no poden cantar amb Català? Son una colla de faxas
.
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 18:35
1   0
Tota la raó. Fa molta pena que que pensin que es una merda que cantin en català. Es exasactamen igual que l'anglès o el francés.
???
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 18:00
0   0
No entenc pk la gent esta comportanse aixi pk el Miki canti amb catala... cuant la Sabela al estar nominada va cantar en gallec.... Pero que la gent si es aixi d'ignorant jo no mi fico
Vaya respeto que tienen
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 17:53
18   0
No lo entiendo. Según ellos, somos España no? Formamos parte de España no? Pues el catalán, el gallego, el vasco y más lenguas forman España, son lenguas que se hablan en España. Por hablar, cantar o expresarse en catalán no significa ser indepe. Me parece irrespetuoso de parte esas personas. Me hace sentirme más catalán aún así no siendo indepe.
Doncs jo crec que...
Per Anònimaaaaaaa el 16 de novembre de 2018 a les 17:47
3   0
A veure, hi ha un comentari que diu que és TV Espanyola i qie no es pot cantar amb altres llengües, així doncs, el francès, l' anglès i el gallec no són altres llengües? Quina vergonya enserio, sempre posant merda a tot arreu...
Veritat
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 15:43
4   0
La Sabela va cantar en gallec i ningú va dir res. Ara ell canta en el SEU idioma i tothom se lo tira a sobre.
Iguuaaal
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 15:38
3   0
I pq no va haber polèmica quan la Sabela va cantar en gallec??
VAIA RABIAAA
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 15:36
4   0
A veure si poden cantar en gallec i en frances perq no en catala? Esq hi ha gent q fot tanta penaaa
Jaa
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 15:17
24   0
Per què canten en anglès si es "televisió española"? Per què canten en francès si es "televisión española"? Per què canten (la Sabela) en gallec si es "televisión española"? No té sentit el q diu la del tweet de "television española". Tot es normal i pero quan senten el "català", ja està. A més OT es un programa produit a Catalunya, amb molt "equip" català. I si uns canten en anglès, francès o gallec, altres també poden cantar en català.
.
Per Anònima el 16 de novembre de 2018 a les 15:03
2   1
Opino igual. Q SOM MULTILINGÜES!!!!!
Gent imbècil
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:53
7   0
Son puto inbecils, no feu cas de les seves opinions no val la pena tractar amb engendrus com aquestd
Surrealista
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 14:32
23   0
Trobo que es una situació molt surrealista ja que primer de tot ell no l'ha triat tot I que es igual ja que no hauria de passar res igualment. Després que passa per cantar amb català ve van cantar amb Gallec, portugues,Francés, Angles I no va passar res perque quan algu canta en Catala hi han de haver tants problemes. Es indignant per aixo crec que aquesta setmana se'l ha de votar com a preferit ja que sino segurament serà nominat. I per últim aquells que diuen "esque entonces no se entiende la letra" han de pensar que no tothom enten l'angles.Per tant trobo que es una falta de respecte criticar a aquest noi per aixo.
Ot
Per La societat és una merda el 16 de novembre de 2018 a les 14:08
29   0
Tens tota la rao, tothom té dret a cantar en l'idioma q vulgui, ademes hi ha canvis en anglès com en francès, que passa si ara canten en català? La societat d'avui en dia no entén que el catala, el castellà, l'angles... Son llengües, pq tot ho hem de relacionar amb política?
Jo tambe
Per Anònim el 16 de novembre de 2018 a les 13:17
55   0
Tens tota la raó pot cantar en català con l’alba va cantar en francés