TEST De quina família de Harry Potter formaries part?

per Redacció , 17 de novembre de 2018 a les 10:33 |
Aquest novembre fa 17 anys que es va estrenar Harry Potter y la piedra filosofal, la primera pel·lícula de la saga. És per això que avui hem volgut recuperar aquest test: què us ha sortit?

 


 
Participació
Dsfuklikul
Per Schmuck,ku el 17 de març de 2020 a les 15:54
0   0
No s'escriu òliva, s'escriu òliba

Dsfuklikul
Per Schmuck,ku el 17 de març de 2020 a les 15:53
0   0
No s'escriu òliva, s'escriu òliba

Els Malfoy
Per Anònim el 20 d'octubre de 2019 a les 19:56
0   1
Sempre em toca els malfoy però no m'agraden res.

Plis
Per Anònima el 19 de novembre de 2018 a les 18:21
5   0
Podeu fer un test de les cases de Hogwarts plis...

mmham
Per Anò[email protected] el 18 de novembre de 2018 a les 23:18
4   0
Excuse you, mes de gryffindor o slytherin? Ravenclaw honey

Malfoy
Per Anònim el 18 de novembre de 2018 a les 17:56
1   0
Tinc la personalitat del draco😂😂

Espera...
Per Anònim usser el 18 de novembre de 2018 a les 10:08
1   1
Harry potter no era orfre?

VISCA HARRY POTTER
Per Anònima el 18 de novembre de 2018 a les 08:42
3   0
Segons això sóc un potter però es veia venir per on anaven les preguntes. Quan ets una friki de hp (dels llibres) trobes moltes errades pro bueno. Per cert en Draco Malfoy està molt HOT. El prefereixo molt més que en harry

Sóc weasley
Per Weasley el 17 de novembre de 2018 a les 20:00
0   0
Estava claríssim dios es la meva família de HP preferidaaa😍😍

Wow
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 18:47
1   0
Els Potter mencanta tot i que mai ho hauria endevinat(no es sarcasme)

Compte
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 15:49
1   0
Heu comès errors en mots clau de la sèrie, com per exemple: barret seleccionador. I és barret que tria. També em sembla que els de la redacció vàreu trobar el títol dins d'un paquet de detergent, ja que hi ha barbarismes i faltes d'ortografia com oliva enlloc d'òliva.

Una potterhead indignada
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 15:14
11   1
Hi ha preguntes que al meu punt de vista estan malament, podrieu haber ficat totes les caseshe, per que huffelpuff y ravenclaw estem sempre marginats i a Hogwartd només es poden portar gatsarmas, olives o granotes y les mascotes son obligatories

Real
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 16:18
10   0
Stop bulying a la casa Hufflepuff. PD: ja heu anat a veure la nova peli??
els malfoy
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 14:40
2   0
No estic d'acord ni per les observacions que m'han posat i no soc aixi com el que heu posat.

faltes
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 14:32
10   6
a veure redactors un mussol i una oliva? no seria òliba? que hi hagi aquestes faltes d'ortografia és una vergonya. n'estic ja farta

Caca d la vaca
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 14:31
4   7
Els Malfoy

Malfoy
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 14:20
9   2
Jo ja sabia que m'acabaria casant amb en Draco Malfoy!

Malfoy
Per Anònima el 17 de novembre de 2018 a les 14:12
9   0
Ostiaa mai hauria imaginat q em sortis els malfoy pero bno jo segueixo sent gryffindor (segons pottermore) Lol

X2
Per Anònimaaa❤️❤️ el 18 de novembre de 2018 a les 21:34
2   0
A mi tb m'han sortit els Malfoy
Se veu venir jaja
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 14:12
12   0
Anava llegint les preguntes i se veu fàcil (per a una friki que hp) a quina familia correspon cada possible resposta😂 En fi... Soc weasleeey!!

Ja, m'ha passat el mateix
Per Anònim el 18 de novembre de 2018 a les 18:07
5   0
Jo sóc fan perduda de Harry Potter i se m'ha fet facilíssim saber a quina família es referia cada un. També sóc Weasley!!!
Ajajajja
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 14:11
5   1
Y jo just ara estava mirant lagona peli

HP
Per Anònima el 17 de novembre de 2018 a les 14:08
49   2
Els Potter!! ♥️

Els Weasley
Per Anònima el 17 de novembre de 2018 a les 12:40
178   2
Els Weasley, ho sabiaaaa. Likesi a tu també t'ha tocat la família d'en Ron.

.
Per Anònim el 18 de novembre de 2018 a les 09:37
2   0
No em deixa fer like osigui k... Visca els weaslyyyyyyyyy!!!!!!!!
t ho diiic
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 15:38
2   1
sóc igual q tu x2