El missatge de Txarango al primer concursant d'«OT» que cantarà en català

per Redacció , 17 de novembre de 2018 a les 12:19 |
Txarango serà el primer grup en català català que sonarà a l'escenari d'Operación Triunfo, i ho farà de la mà del concursant terrassenc Miki Núñez. En saber la notícia, el grup del Ripollès li ha traslladat el seu suport a través d'una piulada, on expliquen que intentaran veure la gala número 9 des del Brasil. Txarango explica que és al país sud-americà per donar suport a "les comunitats indígenes ara que passen moments difícils amb l'entrada de la ultradreta".

El concursant terrassenc interpretarà Una lluna a l'aigua, tal i com dijous li va comunicar la directora de l'acadèmia, Noemí Galera, en el repartiment de temes. La reacció del concursant va ser en forma de bots, crits i un "gràcies" en català. Ara per ara, ja s'han emès les primeres proves en assajos de la cançó.


No obstant, la decisió del programa d'incloure en el tema en el repertori de la propera gala no ha estat exempta de polèmica, i ja hi ha hagut algunes mostres de rebuig a la xarxa pel fet que s'hagi decidit assignar una cançó en català a un concursant d'OT. Un programa on fins ara s'hi ha pogut sentir temes en altres idiomes més enllà del castellà, com ara l'anglès, l'italià o el francès.

Participació
TOTHOM A VOTAR MIKI FAVORITO!!!
Per TOTHOM A VOTAR MIKI FAVORITO!!! el 20 de novembre de 2018 a les 21:48
0   0
TOTHOM A VOTAR MIKI FAVORITO!!!

Mare meva
Per Anònim el 18 de novembre de 2018 a les 23:31
0   0
Després no volen independentisme perque catalunya pertany a españa. Sisi catalunya pertany a españa pero llavors no us queixeu de que en un programa tant ESPAÑOL com GALLEC com CATALÀ com tot el que vulguin es canti en català. A OT es cantara en català tant com s'ha cantat en gallec, en francés ( que es un idioma de fora d'espanya ) i en angles ( que tampoc es un idioma d'aqui ) entre altres. El que passa es que clar l'angles us l'ensenyen oi als de fora de catalunya i per aixo es pot cantar en angles. Doncs mira es cantara en catala perque el pvto programa es graba a catalunya i fotran el que els doni la gana. Aquests merdes que voleu fotre fora al miki perque canti en catala que sapigeu una cosa: el miki cantara d'on li surti dels ovaris a la noemi i dels collons al manu perque per ara no esta nominat es a dir que ja direu el que volgueu pero abans de parlar feu memoria del que heu arribat a dir dels catalans.

TINC UNA IDEA
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 21:33
2   0
El qe podem fer es q ara tots els qe llegeixin aqst comentari sinstalin la web x un moment i el votem, q si estem junts tindrà moltes votacions 💪🏻

MIKI FAVORITO
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 20:30
0   0
Miki favorito si us plau sino el nominaraaaan!!!!❤️❤️❤️

Indignada🖤
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 18:12
3   0
No trobo just que puguin cantar en gallec, francès, etc... I que en català la gent es queixi. Força Miki, guapo. Salveu-lo i voteu-lo com a preferit. #Mikiot2018

Iepa
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 18:01
0   0
Rabia la gent que es queixa que canta amb català, quan alba va canta en Francés ningú es va queixar, relacionen tot amb la política, gent evolucioneu sisplau!!

Preferit Miki
Per Anònima el 17 de novembre de 2018 a les 16:23
0   0
Tothom a donar-li suport a Miki. Voteu a Miki per preferit a la app de OT 2018!!

Preferit
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 14:52
2   1
MIKI PREFERIT! DEMOSTREM A ON ÉS LA BONA MÚSICA!

Miki
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 14:11
7   0
La gent diu que triaria aquesta canso si volsges estar nominat pero jo trono que la cnata genial i que representa com es VISCA CATALUNYA I VISCA TXARANGO

Nois
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 14:08
20   1
Votem a Miki preferit per que el programa vegi que ens agrada que cantin en català,gallec,mallorquí perquè també són idiomes de espanya

Miki 💋
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 13:53
1   0
Ell te tot al dret de cantar amb català ja que la isabela va cantar amb gallec i l’alba reche amb francès

Indignada
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 13:36
11   0
Han cantat amb anglès, francès i gallec, i amb català no poden per tota la merda que esta passant? Sisplau! Després els catalans som els separatistes

K monus
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 13:31
2   0
Ja sabia que eran majos pwro k cukis perfaboor😍

Al carrer
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 13:27
2   13
Esta clar que el nominaran i sanira a la merda

miki
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 13:21
14   3
Jo crec que es una estratègia per fer-lo fora del programa per a què tingui poques votacions.

Perdona
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 13:19
63   2
Si no m'equivoco la sabela va cantar amb gallec

Ja...
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 15:31
12   0
Sí, ja saps que en aquest país tan democràtic (sarcasme), s’accepten totes les llengües oficials i cooficials. Si cantes en castellà, anglés i/o gallec tot correcte, ara bé, si cantes en català et diuen “separatista” i aquestes coses.
Mikii😍
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 13:18
47   0
Ademes de ser guapissim ara canta la meva cançó preferida??? No pot serr 😍 jo el voto de preferit tots els dies amb 50 mobils diferents😏

😂
Per Anònim el 17 de novembre de 2018 a les 16:39
1   0
Ja som dos😊🤤💜
MIKI😍
Per Anònima el 17 de novembre de 2018 a les 12:49
120   1
La seva reacció va ser brutal! Fara una gran actuació segur pero ja molts espanyols han dit que el votaran fatal nomes per l'idioma.

Emm
Per Anònim el 18 de novembre de 2018 a les 09:52
2   13
Tu també ets espanyola....
.
Per Anònima el 17 de novembre de 2018 a les 21:36
4   0
Osigui ja ho heu sentit no? TOTS a votar en MIKI FAVORITOOOO!!😉😊
putus amos
Per Anònima Anawar el 17 de novembre de 2018 a les 12:30
260   3
ell te tot el dret a cantar en catala si vol, estem a españa catalunya, a mes, ningu es queixa cuan canten en Angles que tambe es un altre idioma

y per la tonteria de l' independentisme