Les 10 frases que diuen els pares i mares i ens fan molta ràbia

per Redacció , 9 de desembre de 2018 a les 20:28 |
dos equis facepalm GIF by Dos Equis Gifs to the World

Hem preguntat a l'Instagram d'Adolescents.cat quines són les frases que més ràbia ens fan de les que habitualment diuen els pares i mares. Aquestes han estat les 10 més repetides xD

 





Avui diumenge a les 21h, a @adolescentsicat entrevistem la Nerea, concursant d'OT 2017 a Youtube i a iCat. Et pots subscriure al CANAL DE YOUTUBE per veure la Premiere de les 21h i seguir l'entrevista.
Arxivat a:
RÀNQUINGS, 10, frases, mares, pares
Participació
Falta la típica
Per Anònima el 14 de desembre de 2018 a les 21:35
0   0
Quan no tens cotxe ni res i tamare o tunpare te porten als llocs pq has quedat o mil histories solten la típica frase: Que et penses?? Que sóc el teu taxi?

Hola
Per Anònim el 10 de desembre de 2018 a les 18:37
1   0
També: ves amb compte si us plau que hi ha molta gent ‘suelta’ , ja m’avisaràs quan estiguis allà

Ok
Per Anònim el 10 de desembre de 2018 a les 15:17
2   1
Me mare no es aixi Es una mica masclustee no?

Avera
Per Anònim el 10 de desembre de 2018 a les 19:19
0   0
Avera si ta mare no es aixi m'en alegro per tu pq hi ha molta gent q la seva mare es aixi (els pares no tant). I jo no trobo "masclista" demanar-li diners a ton pare ( cosa q faig sempre a ma mare ni li pregunto pq se q no men donara). Hi ha gent q fa un gra massa amb aixo del masclisme. Tot i q jo penso aixo si hi ha algu q no pensa aixi es la seva opinio. En fi q cadascu pensi el q vulgui
sobretot la segona
Per Anònima el 10 de desembre de 2018 a les 11:48
2   1
es pensen que per ser els nostres pares ens poden escridassar i parlar d' aquesta manera pero en cambi a nosaltres ens diuen que no o fem jaja

Massa
Per Anònim el 10 de desembre de 2018 a les 09:47
0   3
Aquestes frases són massa antigues i massa cruels. I ja no es diu això

Massa
Per Anònim el 10 de desembre de 2018 a les 09:35
0   4
Aquestes frases són massa antigues i massa cruels. I ja no es diu això

Massa real
Per Anònim el 10 de desembre de 2018 a les 08:24
0   0
Totes jdr, totes❤️😂

Gent que hagi esta en aquesta situacio 🙏🏻
Per Anònim el 10 de desembre de 2018 a les 00:37
4   1
Soc una nena de 16 anys i mig i nomes me liat 2 cops aixi de festa molt rapid... el ultim cop ca ser al estiu i tinc por que el proxim cop que magi de liar amb algu em lii malament perq se m’hagi oblidat😢 a algu li ha passat i despres sa liat malament o be nosee?? Em fa com cosa liarme amb algu que mgradi i que es pensi que em lio malament i tal...🤷🏼‍♀️

Falta la de:
Per Anònim el 10 de desembre de 2018 a les 00:31
5   0
Preguntant a la mare: Mama, puc.... Mare: Pregunta-li al teu pare. Vaig a preguntar al pare: Papa, puc... Pare: Pregunta-li a la teva mare.

Al·lucino
Per Anònim el 9 de desembre de 2018 a les 22:54
10   0
També el típic que te diuen..... TU: Mare t'ajudo en algú MARE: no no cal... (5 minuts més tard) MARE: Joderr es que en aquesta casa ningú ajuda!! TU:😳

REAAAL
Per Anònim el 9 de desembre de 2018 a les 22:46
3   0
Deu meeeeeu totes són certes!!!!! Totes les han dit algun cop de la seva vida. Espero que de gran no ho digui...

La frase 1
Per Anònim el 9 de desembre de 2018 a les 22:24
2   0
Jo e escrito la frase 1com molta altra gent i os juro que cada dia la diuen el meus pares les altres no ja que jo als més pares la vec molt poc i quant diuen això és quant em truquen pel mòbil i em diuen que tal el dia i jo com ’'bona estudiat'' el i dic que he suspès anglès com tothom el examen era Molt difícil i em diuen a mi m'és igual el que facin... 😂😂😂 Algú més

Contingut
Per Anònim el 9 de desembre de 2018 a les 22:22
8   0
Opinió meva. Trobo que sempre repetiu el contingut. En aquest cas, la gent que té l'agenda vostra, aquesta secció ja la té posada a l'agenda. Haurieu de publicar nou contingut i no repetir-vos tant. En altres continguts a passat el mateix. PD: No vui criticar ni res, només volia dir el que penso

un mica machista no?
Per Anònim el 9 de desembre de 2018 a les 22:18
19   6
soc la unica q sa donat compte q a totes les frases mencionen a ala mare menys a la ultima q demanen diners i mencionen al pare?🤷

seeeempre mho deien
Per Anònim el 9 de desembre de 2018 a les 22:15
12   0
i allo tipic que et deien de petit: •si no tho menges tho enduras al pati de lescola en un taper •et fare una foto rondinant i li ensenyare a la teva mestra a veure que diu

Dioos
Per Anonimeetaa el 9 de desembre de 2018 a les 22:58
4   0
Lo del taper a mi m'ho deien amb les llenties lol "Si no t'acabes les llenties, te les emportaràs demà al cole per esmorzar" OOOOGH QUINA RÀBIA EM FEIA per sort mai va acabar passant xd
....
Per Anònim el 9 de desembre de 2018 a les 21:43
7   0
M ho han dit tot.(més d una i dos i tres vegades) Sincerament entenc que estiguin cansats i tot... Pwr[ taant costa dirho b? En plan nse. Donant bons arguments, essent bons exemples. Esk em fot molt que a sobre la gent es posi amb els adolesgents i el seu comportament però esk... Qui ens ha educat? Qui són els nostres exemples??(ojo que ja no parlo només dels pares)

Tets
Per Anònim el 9 de desembre de 2018 a les 21:41
15   3
Em fa molta gràcia perquè és molt real però sempre penjeu el mateix haha he vist això dels pares mil cops hehe haviam si renoveu una mica tets

.
Per Anònim el 10 de desembre de 2018 a les 09:42
4   0
Si es veritat els mateixos articles ja cansen, jo l'he obert pq pensava que serien frases diferents pel que veig són les mateixes.
perdona però falta aquesta:
Per Anònim el 9 de desembre de 2018 a les 21:12
40   0
entres per la porta de casa i et diuen, escolta q ja has arribat? i es com jdr clar q he arribat, si acabo d’entrar per la porta😂

.
Per Anònim el 9 de desembre de 2018 a les 20:58
16   20
En comptes de queixarvos del que us diuen, podrieu fer cas...si us ho diuen sera per algo.

ARTICLE MASCLISTA!!
Per Anònim el 9 de desembre de 2018 a les 20:53
46   44
Pero vaia... Quin article mes masclista. La mare sempre et diu lu de netejar pero en canvi al pare li demanes dines?? Que el pare no sap q es netejar i la mare no te diners?? Que trist es q encara i haguin aquest conceptes tant antics. Q jo sapiga a casa meva el meu pare fa la mateixa feina que la meva mare.

No es per res
Per Anònima el 10 de desembre de 2018 a les 20:17
2   0
No es per res pero lu de jo no soc la teva criada no es masclista????? Osigui hauria de ser criat o criada saps
Baia
Per Anònim el 10 de desembre de 2018 a les 16:30
2   1
A veure perquè l'article digui que les mares manen molt netejar al seu fill no vol dir que els pares no netejin, aquesta suposició las fet tu sola i a més no té sentit, podria ser fins i tot que la persona que l'ha enviat no tingui pare. No cal que li donis la volta a tot...
que et penses que va dirigit a les noies?
Per Anònimafeminista el 10 de desembre de 2018 a les 15:27
3   0
tan li pot demanar a u noi com noia sense es tereotips , si que es veritat lo de demanar diners al pare directament , en aixo estic d' acord
Xd
Per Lol el 10 de desembre de 2018 a les 07:46
5   2
Tens rao
a veure
Per Anònimaa el 9 de desembre de 2018 a les 22:13
32   3
mira sincerament, jo soc una noia molt feminista però esq arribem a uns extrems on la gent ja és cansa del que demanem, que realment es la igualtat, cosa que no s'hauria de demanar però buenoo... resumint al que et deia, jo trobo que a vegades es fa un gra massa per exemple, aquest article, no crec que vagi amb mala fe cap a ningú, i realment ami les frases manera fet sentir molt identificada i pues me rigut d'alguna, però esq hi ha gent que consegueix que la gent es cansi de sentir la paraula "feminisme/masclisme" i això crec que és una putada però mira trobo que cadascú tindrà el seu punt de vista i que cadascú es lliure de pensar el que vulgui, però no cal anar a buscar merda, i no fa falta criticar-ho tot
3a ola
Per Anònim el 9 de desembre de 2018 a les 21:24
23   8
Aixo tu queixat...aixo ho han pujat directament dinstagram inutil..si no us queixeu no sou felices o que?
Real
Per Anònim el 9 de desembre de 2018 a les 20:49
8   0
Es massa real totes les diuen els meus pares xd

100% real
Per Anònima el 9 de desembre de 2018 a les 20:49
7   0
Buaaa la meva mare es igual les indústries totes em posa tan enrabiada a vegades

..
Per Anònima el 9 de desembre de 2018 a les 20:44
13   0
Buahhh joder tooooootes🤬🤬🤬

Falis
Per Anònim el 9 de desembre de 2018 a les 20:42
17   0
Eiii k la 7 es mevaaaa😂😂

Real
Per Anònim el 9 de desembre de 2018 a les 20:40
75   1
Joder son tan reals!!! Més daquests please😂😂😂😂

aimai k real
Per Anònimaaaiaaa el 9 de desembre de 2018 a les 20:39
341   2
cuan llegeixo aquestes frases sento el dolor i la rabia que sento cuan els meus pares me les diuen a mi. 1like=1pray pels que tenim pares pesaos.

Pf
Per Anònim el 9 de desembre de 2018 a les 20:53
14   1
Ya ves si pesada...🤦🏻‍♀️😂