Sou fans de l'univers Harry Potter? Voldreu participar en aquest sorteig!

per Redacció , 19 de desembre de 2018 a les 12:58 |
Aquest 2018 fa 20 anys que es va publicar el primer llibre de Harry Potter: Harry Potter i la pedra filosofal. Una novel·la que s'acabaria convertint en un fenomen a nivell mundial i que faria que milers d'adolescents quedessin fascinats pel món màgic ideat per J.K. Rowling.

Doncs esteu de sort, perquè per celebrar aquest esperat aniversari, Adolescents.cat sorteja diversos llibres de la coneguda autora britànica, entre ells Bèsties fantàstiques: Els crims de Grindelwald de l'editorial Empúries.


I de què ens parla Bèsties fantàstiques: Els crims de Grindelwald? El poderós bruixot fosc Gellert Grindelwald va ser capturat a Nova York gràcies a en Newt Scamander. Però, complint la seva amenaça, en Grindelwald s’ha escapat i ha començat a reclutar seguidors, que en la majoria dels casos no saben les seves veritables intencions: criar bruixots de sang pura per controlar tots els éssers no màgics. En un gran esforç per frustrar els malvats plans d’en Grindelwald, l’Albus Dumbledore demana ajuda a en Newt, el seu antic alumne a Hogwarts, que accepta implicar-se altre cop sense ser conscient dels perills que l’esperen. A mesura que la història avança, l’amor i la lleialtat, fins i tot dels amics més sincers i de la família, es posaran a prova en un món màgic cada vegada més dividit.

Si voleu participar en el sorteig, estigueu molt atents de l'Instagram d'Adolescents.cat: allà hi trobareu tota la informació.
Arxivat a:
OCI, sorteig, Harry Potter
Participació
No
Per Anònima el 24 de desembre de 2018 a les 05:05
1   0
Hasta el coño del Harry Potter!!

:(
Per Anònim el 19 de desembre de 2018 a les 21:04
3   0
Jo pensava q era un viatge a universal studios m'envaig a plorar :') Pd: ALGUN DIA ANIRÉ AL MÓN DE HARRY POTTER A UNIVERSAL!

Oeeee
Per Anònim el 19 de desembre de 2018 a les 20:49
3   0
Menkanta harry Potter es el meu llibre preferit i la peli tb Ja vaig anar a veure la peli al cine i vui llegir al llibre, kina ilu ke em fa moltes gràcies Pero quan penjare la informació??

.
Per Anònima el 19 de desembre de 2018 a les 18:10
6   1
Diuen sorteig harry potter Jo: Ueeee Llibres en Català o castellà Jo: a tomar pel cul Pd: traduiu bé els llibres macagum tot

Sense Instagram
Per Potterhead1523 el 19 de desembre de 2018 a les 16:14
0   0
Si no tinc Instagram, com em puc assabentar de la informació?

:-{
Per Anònim el 19 de desembre de 2018 a les 15:36
2   0
Hola, M'agradaria molt saber com em puc enterar de la informació del Instagram Per què no em deixen tindre Instagram. Cuan sera el sorteig? Com es participa? Com mentero del guanyador?

No tinc insta
Per Anònim el 19 de desembre de 2018 a les 15:13
2   0
No o podre veure perque no em deixen tenir insta i magradaria participar😩😢 Com puc enterarme del que diuenn?

No pot ser
Per Anònim el 19 de desembre de 2018 a les 14:34
37   0
MAREMEVA MAREMEVA MAREMEVA VULL PLORAR!!! M'ENCANTA HARRY POTTER!!! Besus :) de part d'algú amb ulls de salamandra. Like si ho entens