11 samarretes reivindicatives amb les que et sentiràs indentificat/da

per Adolescents.cat , 21 de desembre de 2018 a les 11:11 |
Cada cop hi ha més marques de roba que es sumen a les samarretes amb missatge, i és que són una forma perfecta de reivindicar i posicinar-se sobre certs temes socials. Us heu fem un recopilatori de roba reivindicativa en el que segurament hi trobareu alguna cosa amb la que us sentireu indentificats o identificades!

 
 




@adolescentsicat hem entrevistat l'Alfred Garcia, concursant d'OT 2017. Et pots subscriure al CANAL DE YOUTUBE per veure cada diumenge la Premiere de les 21h i seguir les entrevistes dels convidats que tenim cada setmana al programa.

 
Participació
per a la redacció
Per ANÒNIMAAAA el 22 de desembre de 2018 a les 08:56
5   0
em sembla molt bé que poseu articles sobre feminisme i roba feminista però heu de saber que molta d'aquesta roba està feta en paīsos poc desenvolupats explotant a dones que cobren 13 cèntims per hora treballant 16 hores al dia. Inditex és un dels principals causants d'aquest problema, bueno, en general les grans indústries de roba i ho trobo molt hipòcrita. Redacció tingueu això en compte perquè és un problema molt injust.

Què trist
Per Anònim el 22 de desembre de 2018 a les 00:21
3   0
Una cosa què trist que escriviu un article sobre samarretes reivindicatives i no sapigueu d'on són algunes... La de Miley Cyrus és de CHNGE, una marca Americana. Per cert no serveix de res portar samarretes reivindicatives si les has comprat a Inditex. Enga bonanit

😂😂😂
Per Anònim el 21 de desembre de 2018 a les 23:37
1   2
Anticapitalistes sou imbècils.

etiquetes i lluites
Per Anònim el 21 de desembre de 2018 a les 22:59
4   0
em sentiria identificada amb les samarretes si no s'utilitzesin per capitalitzar lluites q no pertoquen a qui les fa o que a sobre en teoría defensen per exemple el feminisme i les fan dones explotades. a més, les etiquetes son NECESSARIES. per reivindicar l'existència i els drets d'algú és totalment necessari posar-li nom 💖 més que samarretes necessitem INFORMACIÓ i sobretot EDUCACIÓ inclusiva i en la diversitat

.
Per Anònima el 24 de desembre de 2018 a les 12:41
0   0
TOTALMENT D'ACORD!
😑
Per Anònimade16 el 21 de desembre de 2018 a les 22:00
4   0
Amb cap la veritat, els missatges molt bons si vols pero no hi ha cap que em posaria. Pd: 😑 pa cuando

Visca inditex
Per Anònima el 21 de desembre de 2018 a les 21:45
13   0
Quan les grans empreses explotadores deixin d usar les nostres lluites per a vendre els seus productes... patètic. Son uns hipocrites pero despres son els que guanyen mes benficis, mes que els petits projectes

Polseretes
Per Anònim el 21 de desembre de 2018 a les 21:01
4   1
Una coseta, fa temps que busco les polseres liles de tela amb frases tipo “ni una menys” o “yo si te creo” i així però no sé mai on trobar-les, i realment en vull una. Algu que ho sàpiga i m’ajudi?? Meersi❤️

per la que preguntava per polseres
Per Anònimaa el 22 de desembre de 2018 a les 08:49
1   0
jo en tinc una però la vaig comprar a una mani carinyo 😅. Igualment segurament que en trobaràs per internet. 💜✨
..
Per Anònim el 21 de desembre de 2018 a les 20:09
19   4
Ho sento, però crec que no està bé portar samarretes amb missatges feministes i reivindicatius sense ni tan sols informar-te sobre què diu. No està bé consumir productes que han creat a un país menys desenvolupat unes dones explotades que treballen hores i hores en condicions inhumanes per un salari de merda. No està bé que les marques de roba més grans, (Inditex, per exemple), s'aprofitin de mig món per complaure l'altre mig. Crec que les accions fan MOLT més que un missatge feminista. Perquè si realment volem igualtat, hem de lluitar més i presumir menys.

.
Per Anònim el 21 de desembre de 2018 a les 23:20
3   1
He posat 👎 sense boler volia posar👍 Jeje
..
Per Anònim el 21 de desembre de 2018 a les 13:42
55   5
doncs res anem a consumir pk si aquestes samarretes la majoria de vegades la gent se les posa per postu i ni tan sols s informa de la lluita k es suposa k està defensant imaginat una contra el capitalisme k la vengués una empresa k explota els treballadors merda de sistema

D'acord...
Per Anònima el 21 de desembre de 2018 a les 17:44
26   2
Estic bastant d'acord amb tu, però jo la primera no me la posaria per postu, simplement me la posaria perquè crec que és més que necessari fer desapareixer totes aquestes etiquetes. Jo no et podria dir si sóc heterosexual, bisexual o homosexual, ja que no m'agrada etiquetar-me i m'he "enamorat" de nois i de noies. Simplement sóc una persona que s'enamora d'altres persones. I m'encantaria portar la primera suadora però em fa por per si em diuen alguna cosa, o es riuen de mi, sóc estúpida per això!