Això és el que cobren per un post els 10 famosos i famoses més ben pagats a Instagram

per Adolescents.cat , 30 de desembre de 2018 a les 11:25 |
Instagram és una font d'ingressos per a molts famosos i famoses. Les grans marques paguen molts diners als celebrities que tenen més seguidors i els que són més influents.

L'empresa britànica "Hopper HQ" ha creat una llista amb els famosos i famoses més ben pagats a instagram. Aquests són els 10 primers (i ens hem quedat de pedra!)

 
 




Des d'@AdolescentsiCat parlem amb l'actor Àlex Monner. Comentarem la seva etapa com a estudiant quan era adolescent, també el seu pas per la popular sèrie Polseres Vermelles i com ha estat la seva experiència a Telecinco i a Hollywood.  
Participació
Pu...
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 00:05
0   1
Em cag* en tots ells! Ells/es que els hi sobra la pasta i jo aquí morint-me de fàstic. Tenint en compte que hi ha gent que dorm al carrer i no té què menjar coi.

No es veritat
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 23:40
3   0
Els famosos nomes cobren si un post esta patrocinat! No x totes les ftos es cobra i molt menys es cobra el mateix cada marca paga direrent.

I mentre
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 14:13
19   0
I mentre aquestes persones cobren aquestes burrades, milions de persones moren de gana cada dia... És molt fort. -L

TOTA LA RAÓ
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 23:28
0   0
Almenys la meitat ho podeu donar a les ONG BONA DIADA DE CAP D'ANY A TOT I BONES FESTES DE REIS!!!
Article
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 13:45
3   1
Cuantes vegades heu parlat de quan cobren per un post els famosos?

Si fos jo
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 12:28
45   1
Estaria penjant tot el dia fotos!

Ja veu penjar aixo
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 12:08
5   0
Joder

QUESTIONARI
Per Anònim el 24 de desembre de 2018 a les 20:36
2   0
Sé que no té res a veure amb aquest article però agrairia la vostra col·laboració. Només és contestar la seguent enquesta: https://goo.gl/forms/BZbQ45NyFo9c3IHl2

Alguns sou tontos
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 19:29
0   0
L'enllaç esta dividit, partit x la meitat heu de copiar les dos parts i enganxar-lo. No és cap virus... mare meva. I el que deixa el link tmb... aqui el bo: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSebFddEygjRLMkkx-TWDEIMb69krqZ1gc4sMtbja8defOENpw/viewform o be: https://goo.gl/forms/BZbQ45NyFo9c3IHl2
ME CAGU
Per Anònima el 30 de desembre de 2018 a les 16:36
3   1
Mare meva... Que troll de veritat... Com s'em bloquegi per algun virus et juru que m'enamoro...😂😂 Tinc un huawei de merda i vull un iphone per favor... PERO NO HI ENTREU (per si a cas)
ES UN ENGANY
Per Anònima el 30 de desembre de 2018 a les 15:39
1   0
No ho proveu a una amiga meva se li va bloquejar el mobil es un virus
No funciona
Per Anònima el 30 de desembre de 2018 a les 12:18
3   0
He provat d'entrar i no va
.
Per Anònima el 24 de desembre de 2018 a les 11:43
86   7
estic FLI-PANT en el fons no m'agradaria no de lluny tenir taanta pasta, em convertiria en capritxosa i malcriaria a les meves filles o fills. A part, no voldria/podria anar ni al super, amb tota la marabunta que se'm tiraria al damunt dit això, bon Nadal a tothom!

Oi
Per Anònima el 30 de desembre de 2018 a les 20:45
0   1
Doncs a mi sempre m’ha agradat ser el centre d’atenció i m’agradaria que els meus pares em malcriessin mes :( Aiii i amb tot el diner que guanyes podria fundar ONG s!!! Seria súper guai... Ojalà :’(