Com t'agradaria que fossin les festes del teu poble? Ajuda'ns

per Redacció , 10 de gener de 2019 a les 14:08 |
Hollies, Confetti led parties...a Adolescents.cat ens agrada recórrer Catalunya organitzant festes per a vosaltres. És per això que volem saber la vostra opinió i els vostres gustos: quin tipus de festes preferiu? Quins actes voldríeu que s'organitzessin al vostre poble? Contesteu l'enquesta que trobareu més avall i ajudeu-nos a fer festes a la vostra mida.





Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.
 
Arxivat a:
OCI, festes
Participació
???
Per Anònimaaaa el 11 de gener de 2019 a les 01:27
1   0
Mireu, tinc casi 18 anys i porto un temps que noto que hi ha alguna cosa que no encaixa. Amb això vull dir que no sé si és que no estic en un bon lloc, o no tinc els amics adequats (pq bàsicament no m'aporten res a la meva vida, crec que están per estar menys una o dues persones comptades que si que valen la pena). La veritat és que no sé si he de fer un canvi radical a la meva vida o què. Algun consell?

.
Per Anònima el 11 de gener de 2019 a les 16:23
0   0
Jo et recomano que ho parlis amb aquestes poques persones que dius que valen la pena, amb la persona amb qui més confiança tinguis o inclús podries parlar amb un psicòleg. Jo vaig a la psicòloga de tant en tant i li explico les meves rallades i la meva vida, no cal que tinguis un problemón per anar al psicòleg, de vegades simplement va bé que t'escoltin. Potser t'ajuda a aclarir-te una mica. També et dic que des del meu punt de vista no totes les amistats han de ser super profundes, jo tinc alguns amics amb qui no parlo gairebé gens de coses series però passem estones divertides i connectem, però si que es important tenie gent al costat que t'ompli i amb qui puguis compartir-ho tot sense problemes. Així que jo faria això, parlar-ho amb algú. Podries escriure en un diari també com et sents i tal i potser t'ajuda a treure conclusions i veure les coses mes clares. Espeeo haverte ajudat encara que sigui una mica.
hola xd
Per Anònim el 11 de gener de 2019 a les 00:24
4   0
1. Una vegada vaig anar a una holi tota emocionada i em vaig emportar una sorpresa perque tot eren nens petits amb els seus pares i era una merda. 2. Haurien de fer mes festes amb DJ's (ja se que es mes dificil i tal...) perque sembla que si no vas al soho no hi ha festes guays. Oh, i aixo va relacionat amb la música. A totes les festes que he anat la música era rock català que a mi personalment no m'agrada. I conec molta gent igual que jo. No s'hauria de donar per fet que tots escoltem coses així xd

Huola
Per Anònima el 10 de gener de 2019 a les 23:40
2   0
M’agradaria q fossin +sovint

Sisplaaau
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 21:54
1   0
Hola soc d’alella ( vic a masnou). Sisplau podrieu muntar una festa tipo nit jove, que fos de nit i amb reggeaton🙏. ( tampoc cal que tot sigui de reggeaton ho dic perq es el q mes m agarda i crec q es el q mes pega amb una festa adolescent de nit) dona igual si a masnou o a alella pero plis feula

Terres de lebre
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 21:42
1   1
Like si ets de les terres de lebre

Stream “mujer bruja”
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 19:44
17   1
A mi em porteu a Lola Índigo i ja soc feliç jajaja

.
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 18:51
11   0
Formo part dun grup de joves on organitzem festes per el poble i tal... amb aquest grup hi han dos adults ke son els ke truquen pk som menors i aixi tambe podem disfrutar pero volem organitzar coses dadolescents.cat pero diuen que son molt cares llogarles. Dic adolescents.cat per posar un exemple pero tambe els grups de musica i aixo es tot molt car. Al meu poble busquem coses economiques i per aixo no es fan tantes fests. VOLEM LES COSES MÉS BARATES!!

Sobre els Holis
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 18:36
25   0
Crec que ja fa uns quants anys que s’ha passat la moda de fer festes Holi, és a dir, em semblen bona idea i tal, però haurieu d’innovar més, a part que del meu grup d’amics (som uns quants) cap d’ells aniria a una festa així. No sé que opineu vosaltres adolescents, però crec que els que tenim entre 15 i 17 ja estem farts de Holis.

Tan reaal
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 20:41
7   1
Jo en tinc 14 i ara encara ens agrada la festa Holi però podrien fer unes altres festes per variar una mica.
Tots
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 20:03
3   0
I ai tens 18 t’asseguro que tambe estas fart de les holli
nose que posar
Per Anònimuus el 10 de gener de 2019 a les 18:33
5   0
Segurament els de Valls ens estiguem queixant del holi JAJAJ

Valls
Per Anònima el 11 de gener de 2019 a les 15:22
0   0
La holi va ser horrible, hi havien més nens petits amb els pares que adolescents 😂😂
hajhjjaha
Per valls el 10 de gener de 2019 a les 21:08
0   0
JO també sóc de Valls i fa falta un holi amb condicions ? Tens insta i ens quixem?
Hi ha un petit problema
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 18:28
3   12
Que el menú poble no està a Catalunya, sinó a Aragó. Like si teniu poble forma de Catalunya

Like