10 idees de disfresses d'última hora per aquest Carnaval

per Redacció , 22 de febrer de 2019 a les 12:14 |
Queda molt poc per Carnaval i potser alguns encara no teniu disfressa. Si és així, us deixem algunes idees que us poden servir d'inspiració.

 


Si no pots veure el playbuzz espera uns segons o torna a carregar la pàgina.




La Míriam Rodríguez, cantant i concursant d'Operación Triunfo 2017, passa per AdolescentsiCat. Parlem amb ella del seu pas per l'acadèmia, del seu nou disc, però també de la seva vida personal i de com li ha canviat tot. Com a tots els convidats, li farem passar algunes proves i, òbviament, haurà de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.
Participació
Freddie Mercury
Per Anònim el 1 de març de 2019 a les 16:38
0   0
Visca Queen!!!! Visca Freddie Mercury!!!!

Senyors/es d'adolescents.cat
Per Anònim el 23 de febrer de 2019 a les 20:42
2   0
Escolteu-me un moment nois/es, es carnestoltes, no carnaval. Barbarismes no sius-plau.

li diuen aixi tambe
Per Anònima el 24 de febrer de 2019 a les 09:31
0   0
carnestoltes es en catala pero hi ha gent que tambe li diu carnaval
🎶
Per Anònim el 23 de febrer de 2019 a les 09:25
1   0
Carnaval carnavaaal... carnaval, testimoo... lalalalaralala lalalaralalala amb el món senceeer 😂

jajaja ya ves
Per Anònima el 23 de febrer de 2019 a les 12:45
0   0
carnaval carnavaaaa, carnaval te quiero, lalala laralara, lalala laralara y en el mund oenterooo. com oblidar a Jeorge Dann
Hey
Per Anònim el 23 de febrer de 2019 a les 09:20
7   6
Avere, amics d’adolescents.cat, es diu Carnestoltes no Carnaval. Like si tu tambe dius Carnestoltes

💪❤
Per Anònim el 23 de febrer de 2019 a les 00:44
4   0
Jo tinc pensat anar de superheroina. Pk nosaltres les noies tmb podem salvar el mon

Tipical empanada de lavidajajajs
Per Anònima el 22 de febrer de 2019 a les 22:58
0   0
Quan es?😂

La casa de papel
Per Anònim el 22 de febrer de 2019 a les 22:40
1   0
LA CASA DE PAPEL ES MÍTIC CULLONS , TOTS ELS COLEGUES ANEM DISFRASATS I ES MOLT CAR, HO HEM COMPRAT PER AMAZON(amazon sels hi va la xota) val 29 euros i nomes tho posaras 1 dia i com a maxim 2

i tant xota
Per Anònima el 23 de febrer de 2019 a les 11:50
0   0
t' envien el qu has demanat casi un mes despres jaja, jo vaix comprar un accesori d' una disfresa ahir i posa que t' el envien el dia 13 al 22 de Març, flipalo tio, si ho arribo a saber avans
Visca els minions
Per Anònim el 22 de febrer de 2019 a les 22:15
1   0
Jo anire de minions algu mes?

Olot
Per Anònim el 22 de febrer de 2019 a les 22:10
1   0
Algu carna Olo??😌

Penós
Per Anònim el 22 de febrer de 2019 a les 22:09
5   1
Anar de rocker és penós, és un estil no una puta disfressa.

la ultima
Per Anònim el 22 de febrer de 2019 a les 19:45
4   0
la numero 10 la noia sembla la hanna marin de pretty little liars

Carnaval de Centelles
Per Anònima el 22 de febrer de 2019 a les 15:27
5   5
Hola adolescents! Algú que demà vagi al carnaval de Centelles? Si hi aneu digueu de què anireu dissfresats! Pd: jo hi vaig😀😀

Carnaval de cetelles
Per Anònim el 22 de febrer de 2019 a les 16:40
4   2
Anire disfreçat amb un pijama d’animal😋 en tinc moltes ganes!
x el de carna cente
Per Anònim el 22 de febrer de 2019 a les 16:12
6   3
VISCA OSONA CONY
vis a vis i la cas ade papel
Per Anònimafanvisavis el 22 de febrer de 2019 a les 14:44
18   3
com ho fas el de vis a vis? a no se r que tinguis tela groga o pantalons grocs que et puguin servir. La casa de papel hi ha la disfresa que la venen el que passa esque a la disfresa posa masculi i no saps si es unisex o nomes per a nois

como lo has hecho?
Per Anònima del comentari el 23 de febrer de 2019 a les 11:45
0   0
como te has hecho el disfraz? seguro te ha quedado muy bien
Vis a vis
Per Anònim el 23 de febrer de 2019 a les 02:04
3   0
Yo me lo he currado y iré de vis a vis ,todo es lo que te quieras esforzar
Halloween
Per Anònim el 22 de febrer de 2019 a les 23:16
1   0
El q vaig fer jo va ser per halloween, una sudadera enorme vermella (d vestit) (h&m 15€) mitjes negres (calzedonia ns quan pero potser 8€) les botes alo dr marteans (stradivarius 20€) i la mascara per amazon (6€) Eso fue todo🤷🏽‍♀️
Suda
Per :) el 22 de febrer de 2019 a les 22:11
4   0
Es iual q sigi d tiu en plan q no canvia res
Pues vaia
Per Anònima el 22 de febrer de 2019 a les 13:11
94   6
Sou tan poc originaaals. Aquestes disfressen són les primeres que et surten quan poses al goggle "disfraces originales". Per això no calia fer un article la veritat.

Jajajaj
Per Anònim el 22 de febrer de 2019 a les 23:09
4   0