6 senyals que indiquen que és millor no començar una relació amb aquesta persona

per Adolescents.cat , 19 de març de 2019 a les 11:08 |
Evidentment ningú és perfecte, però si la persona que t'agrada o amb la que surts compleix més de 2 o 3 d'aquestes coses, ves amb compte! Pot ser que acabeu tenint una relació poc sana, així que fixa't bé en els detalls!

 
 



En Nil Solana, que té 20 anys i és conegut a Instagram pel seu humor absurd, visita el plató d'AdolescentsiCat. Parlem amb ell de la vida, dels seus inicis, d'Instagram, de ser freaky o no ser-ho, i de com veu el seu futur.

Com a tots els convidats, li farem passar algunes proves i, òbviament, haurà de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.

   
Participació
Hif xispa
Per Anònim el 20 de març de 2019 a les 15:13
1   1
Molaa pero ja lhavien posat algunes vegades X cert, i la diva secreta??

Ajudaa
Per Anònimaaa el 19 de març de 2019 a les 22:18
6   0
El cas esq 3m mola un amic del meu germà ell es 5 anys més gran que jo l'únic que ara mateix és nota molt que es mes gran que jo fa bastan que parlem però parlem poc només quant a linsta penjava que em recomanessin cançons que ell sempre me'n recomanava i parlàvem una mica sobre la cançó que m'havia enviat, avui estava amb una de les millors persones amb les que puc confiar que jo sap tot i m'ha dit que penges la historia de opino o punto jo mai hauria penjat això ja que sense ofendre em sembla bastant patètic i ell ma respòs que opines li he dit que molt majo cau molt bé i que molaria fense I bueno lo típic I ell ha sigut una mica borde I li he comentat que estava sent una mica borde però li he dit bé i fins i tot a conya i ell m'ha contestat que ell ja sabia que era borde el problema esq nse si vol algo o no pq després es tope monu amb mi i nse que faríeu vosaltres teniu amb conte que ell es 5 anys més gran que jo i nse si passes algo entre nosaltres estaría guai pero nse deixeu la vostre opinió si heu arribat a llegir fins aquí dir-vos que gràcies per escoltarme sou increíbles❤️😌

Sincerament...
Per Anònima el 21 de març de 2019 a les 20:31
1   0
Per com parles i ho plantejes et diré que caaalma, i tinges en compte que el tema més que la diferencia d'edat és el coco que tinguis i l tipus de relació que et plantejis tenir. Vull dir, jo m'estic tirant a un tio que em treu 11 anys, i si funciona és perque els 2 tenim clar qu es nomes follar. Pensa què vols, si es factible amb aquest noi i ja despres si veus que si, busca coincidir amb ell en un lloc on sigui facil que es dongui el pas, una discoteca x exemple. Sooort bby
Potser
Per Anònim el 20 de març de 2019 a les 07:51
1   0
Potser et semblarà lo típic que per a l'amor no Hi ha edat i aixi però es que és veritat tu segueix el teu cor jo també soc borde pero mira tinc novio i no veig el pq tú no podries, jo de tu li posaría alguna indriecta mentre parleu i si amb qualsevol excusa parles amb ell agafareu més confiança i podras veure si tagradaria tenir una relació amb ell. Però en tot cas veshi parlant sigues tú mateixa i guiat per els teus amics pero no que testiguin a sobre amb el que has de Fer i deixar de fer. Espero haverte ajudat
RESPONEU PLS SÓC LA DEL SECRET
Per Anònim el 19 de març de 2019 a les 23:33
1   0
m'ajuderieu molt merciii
.
Per Anònimaa el 19 de març de 2019 a les 22:52
2   0
Jo el que Faria es pasar si ell realment vol algo pues jo crec que ja t'ho dirá pero no se tampoc em fagis molt de cas perque jo mai he tingut ninguna relació ni lío ni res ❤️😂
Assexuals
Per Anònima el 19 de març de 2019 a les 21:53
12   4
Redacció per lo de la "xispa sexual", hi ha gent assexual, no sempre és necessari el sexe!!!

Exacte
Per Anònimx el 20 de març de 2019 a les 16:05
0   0
Exacte, no cal haver-hi atracció sexual en els primers instants o mai. Una relació no es basa en això. Jo, per exemple, soc demisexual i aquest "consell" a mi no em val i em fa invisible, com a altre gent
Hahahaha