8 coses que no hauries de compartir amb ningú

per Redacció , 1 de maig de 2019 a les 10:00 |
Em deixes els teus auriculars? Puc fer servir el teu desodorant? Són algunes frases que potser has sentit o fins i tot has dit tu també. El que no saps, potser, és que aquests (i altres) objectes no és recomanable que els comparteixis amb més persones. Segons assenyalen els experts, acostumen a acumular microbis que, si estan en contacte amb altres, poden acabar tenint incidència en la salut d'un mateix. 

Aquests són alguns dels objectes que no és recomanable compartir amb altres persones.

 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina. 
Participació
Nº 8
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 23:53
1   0
Si no vols contaminar el planeta i vols utilitzar el menys plàstic possible, és millorfer ús de la pastilla de sabó en compte dels pots de sabó líquid

Donç
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 23:38
2   1
Me la pela. Mes contaminat està el nostre món i ningú fa res per a canviar-ho. Ningú mou el puta cul.

No ho entenc
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 20:35
2   0
Com pot ser que una cosa que serveixi per eliminar bacteris tingui bacteris? (La pastilla de sabó)

Caspa
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 20:11
0   0
Des de quan la caspa es contagiosa? Si es pell morta, no puc matarla pell d'un altre

Que mal
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 19:32
1   0
Joder jo comparteixo fins I tot el raspall de dents jajjaja

jaja doncs ja saps que no
Per Anònima el 3 de maig de 2019 a les 07:04
0   0
enserio? amb qui? s' ha de veure les coes que es fan inconscient ment perque ensp ensem que no pasara res pero, risc de malalties, ni un caramel que et donen , aixi que pensem nois, poca broma, no s' ha de ocmpartir ni la tovallola del bany, cadascu el seu respall, got, tovallola... en fi, poc recomanable com diu l' article. PD: bon divendres
chorrades no, gracies
Per hola soc guai el 1 de maig de 2019 a les 15:33
2   1
puajjaja jo seguire compratin aquestes coses...es una tonteria preocuparse per coses com aquestes😂🖕🏼

poca broma
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 11:16
0   0
poca broma, no diras que es una tonteria cuan t' agafi una malaltia de transmisio o de tipus mononucleosis, ja veuras si es una tonteria o no [email protected], aixi que poca broma PD. l' ampolla d' aigua o le got
.
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 15:19
3   0
Pro el sabó no es autonetejable?

Jopee
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 14:10
4   0
Llavors podem compartir algu? O és k si li deixem el llapis a algú també ens contagiem? Segurament

Baia
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 13:39
1   0
Ho he compartit tot

Ratas
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 13:33
6   0
I els bocatas a l’hora de pati

jajajajaja
Per Anònim el 3 de maig de 2019 a les 19:31
1   0
t'asseguro que m'has alegrat el dia
Wtf
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 13:11
3   0
Mare meua , ja no podrem deixar res a ningú!

Ah
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 13:08
0   0
Vale

Hola?!?
Per Anònima el 1 de maig de 2019 a les 11:55
2   0
I el raspall de dents?

Al número 8
Per Anònima el 1 de maig de 2019 a les 17:21
0   0
Si llegeixes el número 8 sencer el trobaràs
.
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 15:54
2   0
El títol diu 8 coses que no hauries de compartir, perquè les compartim de tant en tant en la nostra vida. Però, qui comparteix el raspall de dents?
Es quee
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 15:40
3   0
Es molt ovbi q lo has de deixar el teu Raspall de dentss