10 frases genials de nens i nenes de P3 que et faran tornar a la infància

per Adolescents.cat , 13 de maig de 2019 a les 09:15 |
Els nens i nenes petits tenen algunes sortides inesperades i molt gracioses. És per això que una mestra de P3, @juliashepard_ va començar un fil a twitter en el que anava posant diferents frases que havien dit els nens i nenes de la seva escola.
 
El fil va tenir molt èxit i molta gent hi va afegir més frases i anècdotes. Nosaltres n'hem fet un recull de 10. Quina et representa més?

 
 
Participació
Pepa pig
Per Anònim el 14 de maig de 2019 a les 08:25
2   0
Quan vaig neixer, la Pepa pkg no existia...😂🤷🏼‍♀️ Molt bo per cert❤️😂😂

cutres
Per Anònim el 13 de maig de 2019 a les 21:33
0   1
esta guapo que aquest mateix article ja vaig llegir-lo a una pàgina d instagram... molt penos la veritat

Un de molt bo del meu germà de 4 anys
Per Anònim el 13 de maig de 2019 a les 17:59
23   2
-Nen: avui he dinat truita -Mare: de que era la truita? -Nen: era d’ou

"Tens un elefant de mascota?"
Per Anònim el 13 de maig de 2019 a les 16:10
16   2
Cersei Lannister amb tres anys. "No m'has dut els elefants" La Cersei amb trenta i algo. -quién entendió ,entendió.

P3
Per Anònima el 13 de maig de 2019 a les 15:46
29   1
Mai havia sentit cap frase

oixx
Per ai ai ai.... el 13 de maig de 2019 a les 15:16
35   2
jo de ptita no en deia cap...

A veure
Per Anònima el 13 de maig de 2019 a les 13:14
86   7
A mi almenys no m’han recordat a la infància.

RT
Per Anònim el 13 de maig de 2019 a les 17:56
18   2
En la meva vida he dit frases així
6
Per Anònima el 13 de maig de 2019 a les 13:07
16   18
la 6 m' ha matat jaja que bo Cosme, cosmetico jajaa , s' hem a acudit un acudir - hola esta Cosme? - cosme? que cosme? . cosmetico

Vaja
Per Anònim el 13 de maig de 2019 a les 09:30
150   0
Si tenen més sentit de l'humor que jo.

Vaja
Per Anònim el 13 de maig de 2019 a les 15:57
13   3
Dons no e ser dificil superarte