Aquesta és la novetat que podreu fer servir d'aquí poc a WhatsApp

per Redacció , 23 de juliol de 2019 a les 10:10 |
WhatsApp està treballant en una nova funció: escoltar les notes de veu sense necessitat d'obrir l'aplicació.

Tal com informa La Vanguardia, la popular aplicació preveu permetre una vista prèvia dels missatges de veu des de les notificacions push. A dia d'avui, WhatsApp permet als usuaris previsualitzar fotos i vídeos a través de la barra de notificacions.


Segons el portal especialitzat WABetaInfo, aquesta novetat s'està desenvolupant per a iOS i es podria llançar ens els propers mesos. Això suposarà, un cop es faci efectiu, una avantatge dels usuaris d'iPhone respecte els d'Android. 
 
Participació
No ho entenc
Per Anònimaa🌟 el 23 de juliol de 2019 a les 14:25
23   9
Moltes vegades s'estan subestimant els mòbils que no siguin iphones, i moltes aplicacions només hi són per a Apple store o també per a Android i asobre la aplicació que fem servir des de un mòbil Android val diners i en canvi la mateixa aplicació per a ios no costa diners. 😔 Ja estic una mica cansada de que sempre posin primer els iphones i després un mòbil Samsung, Huawei, Nokia... *una clara proba d'això és el que hi afegiran a la aplicació WhatsApp*

I ara que vols?
Per Anònima el 24 de juliol de 2019 a les 09:12
0   3
Vols un premit u algo, no parligues tan sense sabe iau i XAPEUS IA XAPEEUS
Ole
Per Anònim el 23 de juliol de 2019 a les 22:21
0   0
Totalment d'acord
IOS/ANDROID
Per Anònim el 23 de juliol de 2019 a les 20:30
1   0
El que pasa es que apple te un sistema oparatiu diferent que es ios i la resta android i esta clar que primer han de fer-ho per uns i despres els altres. Que no estic en contra ni de apple ni android però es el que crec.
Responc al comentari "iPhone"
Per Anònim el 23 de juliol de 2019 a les 17:13
7   0
Evidentment que passa el revés. El que passa és que la companyia Apple va crear un sistema operatiu a part per la seva línia de productes (iOS) però la resta del món funciona amb Android/Windows. Per tant és lògic que si creen un sistema operatiu a part careixi de certs avantatges. El què ha passat és que ha crescut molt. Penso que està extremadament sobrevalorada l'empresa i els seus productes, però això ja és cosa meva. En fi, que tots teniu raó, iOS i Android són dos mons a part.
Jeb
Per Anònim el 23 de juliol de 2019 a les 16:18
4   3
Com si fos un drama aixo o una desgracia
Iphone
Per Anònima el 23 de juliol de 2019 a les 15:38
4   7
Haver guapa que aixo passa també al reves ehh
¿?
Per Anònim el 23 de juliol de 2019 a les 13:06
23   7
Jo ja podia reproduir els àudios sense entrar a l'aplicació :v

...
Per Anònim el 23 de juliol de 2019 a les 12:06
16   13
Pues vaia novetat no es com que es necessiti gaire 🤷🏽‍♀️

Ehem
Per Anònim el 23 de juliol de 2019 a les 11:35
60   7
Com no Sempre iphone després android 🙄

Joder..
Per Anònim el 24 de juliol de 2019 a les 09:57
11   0
Relaxat una mica no?
No m’interessa la teva vida
Per Anònima el 24 de juliol de 2019 a les 09:11
4   29
Mira xiquet/a si no tens un iPhone no es culpa meva, suposo q es pq la companyia deu pagar mes o una merda aixi. Aixi q si no tens un pvto iPhone taguantes i deixes d donar x cul al personal GRACIES
molt guai pero
Per Anònimaa el 23 de juliol de 2019 a les 11:09
67   1
el mode nit per quaan?

Emmm..
Per Anònim el 23 de juliol de 2019 a les 11:08
44   7
I els d'Android que?

Android
Per Anònim el 24 de juliol de 2019 a les 09:33
8   1
Trobo que ultimament els iphones es van sobrevalorant. Cada cop als androids els deixen mes malament. I penso... Perque no poden fer-ho pels 2? Ah, no. Nomes per iphone. Perque? Pwrque es iphone. I quina diferencia hi ha? Akella merdosa poma.
WhatsApp...
Per Anònima el 23 de juliol de 2019 a les 10:29
0   1
Avui en dia aquesta aplicació està amb el tòpic de .