Aquest febrer per fi arriben a tots els mòbils algunes de les novetats que WhatsApp va anunciar l'any passat. Si bé la majoria d'elles són positives pels usuaris, n'hi ha una de força polèmica: la publicitat. I és que a partir d'aquest mes l'app podria començar a mostrar anuncis. Us deixem més detalls:
Versió sense playbuzz
Mode nocturn
Hi ha alguns dispositius que hi ha compten amb el conegut "modo oscuro", altres en canvi encara no el tenien integrat. Segons expliquen els portals especialitzats, aquesta funció començarà a estar disponible aquest febrer en tots els mòbils i es podrà activar anant a l'apartat de xats que hi ha a la secció de configuració. L'opció permetrà canviar els colors de la pantalla per millorar l'experiència de les persones quan estiguin fent servir l'app en llocs amb poca il·luminació.
Efecte boomerang
La plataforma també inclourà el famós efecte Boomerang d'Instagram: permetrà realitzar vídeos en bucle i compartir-los amb els teus contactes sense haver de sortir de l'app. L'opció apareixerà al costat de la icona de GIF.
La publicitat
Segons informen diversos mitjans, aquest febrer WhatsApp començarà a introduir anuncis a la barra dels estats i més endavant apareixeran també en els xats.