per l'avorriment

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 443]

per Redacció , 11 d'abril de 2020 a les 06:00 |
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz

Noia, 15 anys
Cada setmana es feia reunió de delegats d'uns 20 min. a l'hora de patí. Jo sóc la delegada de la meva classe (3r d'ESO) i el delegat de 4t A em sembla guapíssim i sempre em poso calenta només veure'l hahahah. A cada reunió s'asseia al meu costat. Jo em pensava que no li interessava, però quan estava a punt d'acabar l'última reunió que vam fer, em va posar la mà a la cuixa. Ens vam quedar parlant i vam acabar al lavabo liant-nos molt fort.

Noia, 18 anys
L'estiu passat vam anar una setmana a Sitges les meves amigues i jo per celebrar el meu cumple i van fer una festa sorpresa a la platja. Va venir el meu tonteig (un noi de bcn també). Després de bufar les espelmes, em va dir que tenia una sorpresa al cotxe, i el vaig acompanyar. Ens vam començar a liar molt heavy i estàvem a punt de pujar a l'hotel i tot però ens van pillar jajaja. Quan va acabar la festa els vaig dir a les meves amigues que es quedessin amb uns quants i vam anar a follar a la meva habitació. Ho juro, una de les millors nits de la meva vida.

Noi, 17 anys
L'any passat per Setmana Santa vaig anar al poble de la meva nòvia i dormíem en una habitació sense parets ni res amb se germana al costat. El cas és que a la nit ens va donar un calentón i ens vam posar a fer-ho en plan bastant dur amb se germana i els seus pares al pis de baix.... Morbo total xD.

Noia, 17 anys
Els meus pares tenen una masia on anem de vacances. Els hi vaig dir que hi anava amb unes amigues però en realitat hi vaig anar amb el meu nòvio. Quan ja portàvem uns dies allà, sense voler, ens vam deixar un foc encès i ens vam espantar molt, però el meu nòvio es va treure la samarreta i el va apagar. Em va posar tan calenta que vam acabar fent-ho al jardí, contra un arbre i cridant superfort. Espero que ningú passés prop per la casa perquè si no...

Noi, 16 anys
Fa temps vaig conèixer a una noia molt guapa del poble del cotat i un dia vam anar a una casa abandonada. Quan vam arribar jo em vaig llençar i ens vam liar. Se'm va posar dura i vaig començar a fregar-li contra el cony, mentre ella em feia petons. Al final me la va acabar xupant i jo li vaig menjar. Una de les millors experiències de la meva vida.
Arxivat a:
SEXUALITAT, hot, rànquing
Participació
Petita queixa
Per Persona no binaria el 12 d'abril de 2020 a les 16:39
0   0
Crec que és tindria que posar una altre opcio al apartat dels sexes. Es una plataforma molt visitada per els joves i estaria bé que tots es sentissin identificats

15 anys
Per Noia el 12 d'abril de 2020 a les 12:41
0   0
rt, comparat amb lo que expliquen la meva vida es molt aburrida

Això només passa a les pelis
Per Noi insatisfet amb la vida el 12 d'abril de 2020 a les 08:37
0   0
Ei, jo també vull que em passi això😂

Fes el teu comentari

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari no l'envia un robot publicitari

Un portal de:

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.