per l'avorriment

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 446]

per Redacció , 2 de maig de 2020 a les 06:00 |
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz

Noia, 14 anys
L'estiu passat vaig anar a estiuejar a Llançà amb la meva família i la d'un amic meu. Ell ja tenia amics allà i quedàvem per anar a la platja o a la nit. Un dia em vaig quedar sola amb un d'ells i ens vam començar a liar a sobre d'unes roques. Al final em va apartar el biquini i em va acabar fent dits allà al mig. Vam estar tot l'estiu junts.

Noia, 16 anys
El meu nòvio i jo estàvem a la cuina recollint els plats de sopar i els meus pares eren al menjador mirant la tele. Jo estava fregant els plats i ell em va venir per darrere i em va començar a tocar el cony i a fer petons al coll. Total, que me'l va acabar menjant allà a la cuina amb els meus pares gairebé al costat. Molt morbo tot!!!

El meu nòvio i jo portàvem només 3 mesos (no havíem follat encara, ara portem dos anys) i vam decidir a anar a veure una peli de por al cine. Només hi havia una altra parella i com que no m'agradava la peli em vaig començar a liar amb ell. La cosa va anar a més i em vaig posar a sobre seu i em vaig començar a moure com si ho estiguéssim fent. Vaig acabar super molla.

Noi, 18 anys
L'estiu passat vam anar a una casa de colònies amb els de classe per celebrar que havíem acabat batx i la sele. Doncs hi ha una noia de la meva classe que em posa moltíssim i amb qui havíem tontejat durant el curs. A la nit, mentre tots dormien, vam anar a una habitació apartada a "xerrar". Vam estar tota la nit foll*** i gairebé ens descobreixen l'endemà. Va ser una nit brutal.

Noi, 16 anys
Un dia estava sol a casa i li vaig dir a la meva nòvia si volia venir. Abans que arribés em vaig posar una peli por** i va sortir una escena que em va posar molt. Total, que quan va arribar ens vam començar a liar amb la peli de fons i anàvem fent algunes de les coses que veiem. Em va encantar.
Arxivat a:
SEXUALITAT, hot, rànquing
Participació
Fes el teu comentari

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari no l'envia un robot publicitari

Un portal de:

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.