per l'avorriment

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 447]

per Redacció , 9 de maig de 2020 a les 06:00 |
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz

Noia, 16 anys
Vam anar de campaments amb l'espai i al grup hi havia un tio amb qui estava de lio. Total que a la nit ell em va dir d'anar a la seva tenda una estona. El cas és que a la mateixa tenda hi havia el meu ex. Al principi només ens vam fer petons, però quan vam veure que tots estaven dormint li vaig acabar fent una palla. Em va donar molt morbo.

A una festa de poble vaig conèixer un noi de la meva edat. Vam començar a parlar i ens vam apartar del grup. Estàvem al bosc, ens vam mirar i se'm va llançar. Em va començar a tocar i em vaig posar a sobre seu. Jo estava super calenta..Em vaig començar a moure a sobre la seva p**** i ell m'agafava el cul. El fet que ens pillessin encara donava més morbo. Total que em va posar les mans per dins els pantalons i em va acabar masturbant.

Noia, 17 anys
Fa temps que un noi em ve a fer classes de francès a casa. Des del principi notava que hi havia tensió i un dia que estàvem sols vaig decidir fer el primer pas... Ens vam començar a liar super fort i vam acabar fent-ho a sobre la taula...Mai m'havien menjat el cony tan bé.

Noia 17 anys
De jugar a videojocs tinc un amic de Madrid. Per alguna raó un dia vam començar a parlar de coses hot per whatsapp i la cosa va anar a més. L'endemà ho vam repetir però aquesta vegada jo estava parlant per skype amb un amic, mentre ell em deia guarrades per Whatsapp i jo em tocava amb una mà intentant que el meu amic no se n'adonés. Va ser brutal.

Noi, 17 anys
Durant les vacances vaig uns dies a casa dels meus cosins, que tenen 35 anys, sense els meus pares. L'estiu passat, per una app de lligar, vaig quedar amb un tio que em posava moltíssim. Vam acabar quedant a la 1 de la matinada i ho vam fer entre uns matolls prop del passeig del costat de la platja. Vaig aparèixer hores més tard a casa...
Arxivat a:
SEXUALITAT, hot, rànquing
Participació
Fes el teu comentari

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari no l'envia un robot publicitari

Un portal de:

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.