per l'avorriment

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 453]

per Redacció , 20 de juny de 2020 a les 06:00 |
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz

Noia, 15 anys
Faig patinatge artístic i estic enamoradíssima del noi que patina amb mi. U dia estàvem patinant i vam caure un a sobre de l'altre i li vaig notar tota la po***. Em vaig posar tan calenta que quan vaig arribar al vestidor em vaig masturbar. Un dels millors orgasmes que he tingut mai.

Noi, 16 anys
Un dia estava a casa i va venir el meu germà amb la seva nòvia. Ell va marxar a entrenar i ella es va esperar a casa. Ens vam posar a parlar per passar l'estona i no sé com ens vam començar a liar. De poc que no ho acabem fent...Em va donar molt morbo, però em sento fatal pel meu germà perquè encara segueixen junts!

Fa uns mesos, la meva parella i jo vam sortir a dinar a un restaurant al costat de casa meva. Quan estàvem amb els postres, vam començar a dir-nos coses que ens farien molt morbo. Al cap de poc, estàvem al pàrquing del meu edifici jo fent-li dits i ella després menjant-me la polla. Va ser brutal.

Noia, 18 anys
Li vaig dir a la meva millor amiga que m'agradava un noi de classe però en realitat em molava ella. Total que vam quedar a casa seva i per les risas ens va, posar a mirar una peli por**. Estàvem molt calentes les dos i la vaig començar a tocar. Ella sense pensar-ho em va menjar tot el cony i al final vam acabar a la dutxa...bua quin morbo.

Noia, 16 anys
Estava amb el meu nòvio (ara ex) a un càmping amb els seus pares. La primera nit vam dormir junts a la tenda amb els seus pares al costat. S'escoltava tot, ja que tota la tenda era de tela...Total que ens vam començar a liar i ens vam ficar molt hot, una cosa va portar a l'altre i em va menjar el cony mentre em tapava la boca perquè no cridés i despertes als seus pares. Em va encantar.
Arxivat a:
SEXUALITAT, rànquing, hot
Participació

Per Von Rothbart el 20 de juny de 2020 a les 21:26
0   0
Quedeu com a amics a casa i acabeu veient pelis por** i liant-vos! LOL!😂😂😂

Fes el teu comentari

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari no l'envia un robot publicitari

Un portal de:

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.