5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 458]

per Redacció , 25 de juliol de 2020 a les 06:00 |
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz

Noia, 16 anys
L'altre dia la meva mare em va dir que anés a comprar i vaig trucar al meu nòvio perquè m'acompanyés. Mentre anàvem pel carrer em va començar a dir coses HOT i em vaig posar molt calenta. Total vam entrar al primer bar que vam veure i li vaig acabar xupant als lavabos. Va ser brutal.

Estàvem de vacances a la platja amb la meva família i el meu nòvio. A la nit vam anar a la piscina comunitària els dos sols i ens vam començar a posar molt calents. Al principi només ens vam masturbar, però la cosa va anar a més i vam acabar follant. Tothom ens podia veure, fins i tot la meva mare.

Noia, 17 anys
Un dia estava anant d'excursió en bus amb l'insti. Vaig seure amb el meu nòvio i vaig posar la seva jaqueta sobre les meves cames perquè tenia fred. De cop sento com em comença a tocar allà a baix i jo el vaig deixar fer. Total, va acabar fent-me dits amb tota la classe allà, mentre ell parlava amb el seu amic que seia davant. Molt morbós.

Noi, 19 anys
Ara fa 2 anys més o menys feia de monitor de futbol i sempre que acabava quedava amb la meva nòvia (ara ex). Total que un dia em va venir a ajudar a endreçar el material al despatx i com que era a la tarda i no hi havia gaire moviment de professors vaig tancar amb clau i vam fer-ho allà...no sabeu com de calents que anàvem...buf!!

Noi, 17 anys
L'altre dia estàvem jo i la meva nòvia a casa meva amb els meus pares. Estàvem veient una peli tots plegats al sofà i vam anar a fer crispetes a la cuina. Ens vam començar a liar i una cosa va portar a l'altre i vam acabar follant intentant no fer soroll. Em va donar molt morbo.
Arxivat a:
SEXUALITAT, hot, rànquing
Participació
Dioos
Per Anónima el 2 d'agost de 2020 a les 21:00
0   0
Tu m’estic fent uns dits q flipes llegint aixo

Fes el teu comentari

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari no l'envia un robot publicitari

Un portal de:

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.