CONCURS

10 nous creadors de continguts en català, quin t'agrada més? [VOTA]

per Redacció

A continuació veuràs els vídeos de 10 creadors de continguts. Són els participants finalistes del concurs impulsat per Plataforma per la Llengua i Adolescents.cat. Amb l'objectiu de donar visibilitat a noves a cares que fan contingut en català, la persona guanyadora rebrà 150€ i una campanya de promoció a la xarxa i als mitjans.


Pots donar el teu vot als vídeos que més t'agradin i, un cop s'acabi el termini, sabrem qui és la persona guanyadora. Molta sort i moltes felicitats a tots els que heu participat.

 

Participació
Video supermegahiper-chido amiguis - MARC GRAU
Per Joan G. el 30 de desembre de 2020 a les 22:05
1   0
Aquest noi és un filòsof

Smith
Per Quiteria el 29 de desembre de 2020 a les 10:44
1   0
La integritat del sistema. Aquest concurs és ben interessant, és una oportunitat per a futurs creadors. Llàstima que una persona pugui votar tants cops com vulgui. Com? Només cal borrar les cookies del navegador i tornar a començar, i anar acumulant vots. Que guanyi el millor!

Matisos de «La llengua catalana és extraordinària»
Per AnònimX el 29 de desembre de 2020 a les 00:22
2   0
El català (o llengua catalana) no té cap més nom! No es diu ni llengua valenciana ni llengua mallorquina. És cert que "català" i "Catalunya" comparteixen arrel, però, tal com apunta l'Adrià, el català no només es parla a Catalunya. Es parla al País Valencià, a les Illes Balears (que són Mallorca, Menorca i Eivissa, i no només Mallorca), a Andorra, a la Franja d'Aragó, en una petitona part de Múrcia, a l'Alguer i a la Catalunya Nord (França). I el català és una llengua bonica, sí, però hem de tenir present que és tan bonica com qualsevol llengua del món!!! Cuidem-la!

L'Aida
Per Jo mateixa el 24 de desembre de 2020 a les 18:34
1   0
Doncs a mi m'ha agradat la de "Atròfies, realities i Ramon Llull - AIDA" gràcies a que l'heu publicat aquí ara la veig sovint al YouTube!

Mascaretes
Per Maurici González el 24 de desembre de 2020 a les 09:51
5   0
Ho fa molt bé aquest Robert; vídeo molt original i dinàmic!!!!

Com funciona això?
Per cinèfil indignat el 24 de desembre de 2020 a les 09:24
3   4
No s'entèn. Objectivament, compareu uns vídeos amb altres. No pot ser que el vídeo d'en Martí Casellas no estigui guanyant. És l'únic amb ritme, una bona edició, música, grafisme currat... Amb tot el respecte cap als altres però si aquest concurs fos just guanyaria de carrer en Martí Casellas.

Atròfies, realities i Ramon Llull - AIDA
Per Jaume Ro el 24 de desembre de 2020 a les 08:48
1   0
Molt bo

Tabús feminins
Per Antoni Fabre el 23 de desembre de 2020 a les 22:35
1   0
Sort! Un tema que encara s'ha de tractar malhauradament!

Vot
Per Anónimusisim el 23 de desembre de 2020 a les 15:28
1   0
Jo voto tabús femenins

La llengua catalana és extraordinària/Atròfies, realities i Ramon Llull...
Per Anò[email protected] el 23 de desembre de 2020 a les 13:57
5   1
Està molt bé donar més visió i importància a la llengua catalana!

50 coses sobre mi
Per JORDI ROIG NIETO el 23 de desembre de 2020 a les 10:42
0   0
Molt espontània i molt propera a tothom amb les seves explicacions.

50 coses sobre mi
Per Carla Sans el 23 de desembre de 2020 a les 10:17
0   1
Espontànea i divertida

La llengua catalana és extraordinària - ADRIÀ CAÑELLAS
Per Francesc Xavier LLUIS TARTERA el 23 de desembre de 2020 a les 00:28
6   0
Molt pertinent

La llengua catalana es extraordinaria
Per Roca Tomàs el 22 de desembre de 2020 a les 23:11
0   0
Adrià Canyelles

Amor a distancia
Per Chams Eddine El Bennay el 22 de desembre de 2020 a les 22:58
4   3
Aquest video és un video que tot adolescent hauria de votar, ja que crec k parlo per tothom quan dic que ens ha passat algún cop.

La Llengua catalana és extraordinària
Per Pepita Moreno el 22 de desembre de 2020 a les 22:54
0   1
Trobo molt bé com s’explica L’Adrià Cañellas

50 coses sobre mi