Vull aprimar-me
Hola, doncs aquests dies he estat pensant i he decidit que ja no sóc una nena petita i puc començar a tenir relacions amb nois, no parlo de sexe sinó d'una relació d'amor o alguna cosa semblant, doncs primer tinc que aprimar-me, no m'agrada el meu cos i si no m'agrada no puc creure en mi, ajudeu-maaa nacessitu saber alguna pàgina amb dietes o algun consell vostre per poder-me aprimar, patons adulaseeeents<3<3<3<3<3
Sara Bujalance

Hola rainice_! Per mantenir un bon pes només cal que mengis equilibrat i que facis esport habitualment. No cal que facis res més perquè res més funciona. A més, recorda que el pes també depèn d'un factor genètic, que no podem canviar, i que per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Però el més important de tot, per sortir amb un noi i estar bé amb ell no cal estar prima, cal tenir una bona autoestima i sentir-se segura d'una mateixa. I per tenir una bona autoestima no és necessari aprimar, sinó que és necessari valorar-nos positivament, donar-nos permís per equivocar-nos i tenir defectes com tothom, i acceptar-nos tal i com som. A més, quan li agradis a un noi li has d'agradar tal i com ets. Si per agradar-li a un noi has d'aprimar vol dir que no és el noi indicat per a tu. Molts petons!!