Estic gorda:(
Tinc un problema essque estic gorda i em sento gorda. Medeixo 1'54 i peso 52 m'han dit que si peso mes del que medeixo esque estic obesa. Tinc sobretot grasa a a panxa i esta molt inflada la planxa. Com puc aprimar?
Sara Bujalance

Hola! No facis cas d'això que t'han dit sobre que si peses més del que medeixes estàs grassa. De fet, el teu pes està bé, no necessites aprimar res, així que quedat ben tranquil·la. Si notes la panxa inflada, no té perquè ser greix, poden ser gassos o males digestions. Per evitar-ho assegurat de menjar equilibrat, de tot, variat (recorda la importància de les fruites i verdures), beu suficient aigua i fes esport habitualment. Fent tot això t'asseguraràs un bon pes i un bon estat de salut. I recorda també que per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos és molt important aprendre a valorar-nos positivament (fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu i recorda-te-la. Si cal pots demanar ajuda a amics i familiars), acceptar-nos tal i com som i rodejar-nos de gent que ens faci sentir bé. Molts petons!!