Petit complexe
Hola!
Soc una noia de 16 anys i soc verge, tampoc he deixat que cap de les meves parelles em fes dits ni res perque tinc un petit complexe.
Tinc els llavis interns molt llargs i no m'agraden gens, i tinc por que a ells tampoc.
Es normal que els tingui aixi?? O hi ha poques noies com jo?
Pot semblar una tonteria però no vull ser la noia amb la vagina mes rara que hagin vist...Nomes vull saber si es mes comú del que em penso o si de veritat tinc raons per acomplexarme.
A mes no se si dirli al meu novio la rao per la qual estic insegura de fer-ho...
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que les vulves de les noies són totes molt diferents! Creixem pensant que "tenim el mateix", però no és cert. Els llavis poden ser més grans, més sortits, més rosats, asimètrics...
En canvi, si trobes que hi ha fregament, molèsties o que fan mal degut a la seva grandària et diria que anessis al metge per consultar, ja que allà et poden explicar millor quines opcions hi ha!
Però segur que la teva parella està desitjant que et sentis bé amb el teu cos, i no pensa igual que tu respecte als llavis! ;)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat