estic gorda?
em sento malament amb mi mateixa.. quan el meu novio i jo ho vam deixar vaig començar a menjar molt.. i ara em sento super malament..
faig 1,70m d'açada i peso 58 kg Pero esque tinc unes cames horribles! Necessito ajuda! Com amprimo les meves cames i la meva panxa?
AJUDA
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé per la teva alçada, estàs prima! No necessites aprimar res perquè és impossible que cap part del teu cos sigui grassa amb el pes que tens. El que necessites és valorar-te positivament i aprendre a veure't tal i com ets, ja que sembla que t'estàs veient més grassa del que realment ets. L'únic que necessites per assegurar-te un bon pes, com el que ja tens, és menjar equilibrat i fer esport habitualment. De fet, si fas bicicleta o patinatge, per exemple, estaràs treballant tot el cos en general i cames més concretament. Per fer exercicis per la panxa i la cintura, fes exercicis amb un hula-hop. Però el més important de tot és que et valoris positivament, et donis permís per equivocar-te (com tothom!) i que et rodegis de gent que et faci sentir bé. Quan passem per èpoques difícils com una ruptura de parella per exemple, és normal sentir-nos tristos i malament durant un temps, i parlar amb amics i familiars sobre com ens sentim ens pot ajudar molt, així que si tens alguna angoixa no te la quedis per a tu, comparteix-la amb algú de la teva confiança. Molts petons!!