El meu nòvio i jo....................................................................................................... 3
Hola
Et faig aquesta consulta perquè estic amb un noi desde fa un temps i bueno, tant ell com jo tenim moltes ganes d'anar al llit, però no sabem en quin moment ho hem de fer. Mai quedem i al insti no és millor lloc. Això si, anem al cine junts i allà ens fem un munt de petons i quasi sempre acabem l'un tocant al altre. Tinc moltes ganes de tindre una relació sexual amb ell ja que ja ens hem posat l'un a sobre de l'altre i ens hem refregat però hi ha un petit problema, no m'he depilat mai aquella part, i no se si li farà una mica de fàstic i per aquest tema tinc una mica de por, la veritat. Ell ja m'ha vist en roba interior i jo a ell també. A la classe sempre li dit que m'ensenyi es seves part però es una mica tímid i diu que tot arribarà. Que puc fer perquè s'exciti una mica més?? I sobre les meves parts, tu creus que li farà cosa?
Moltes gràcies
Anissa Ouali

Hola Anonim03!!
primer de tot, en ocasions hi ha moltes ganes però no trobem l'espai, és important buscar, encara que això significa anar mica en mica, un lloc on pugueu estar tranquils al menys una estona.
En quan la depilar-se les part íntimes, ha de ser algú que tu decideix i que et sentis còmode. Així que et fa cosa a tu? Si en algun moment ho vols fer, consulta amb una professional i que t'ho faci ella, ja que serà més fàcil i menys dolorós.
anem per l'excitació, que li pot excitar? saps si li agraden els petons, les carícies, que li toquin algunes parts del cos? i a tu? com veus parlar sobre el que agrada, que no, etc.. és una de les millors maneres de saber que excita i com excitar una mica més, i fins i tot de descobrir-ho!
Espero que vagi tot molt be, i recordeu que la protecció i la confiança són elements indispensables!
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali