Estic bé de pes??
Hola. Sóc una noia que tinc 12 anys i d'aquí poc faré 13. Jo la veritat es uq menjo molt variat i saludable , bueno algun dia per una mica de dolç , no passa res. Faig dos dies d'espot una hora i mitja i m'agrada molt. Però ara estic en aquella edat de que et comences a fixar més amb el teu cos i vas comparant amb el dels altres i això a vegades porta pensaments no gaires recomanables. Res sol dir que ara em comença a preocupar el meus pes i et volia confirmar si estava bé , massa o poc. A vegades em diuen que hauria de menjar més.
Medeixo: 1'56 i peso: 44 kg.
Gràcies.
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, estàs prima, així que no t'has d'amoinar perquè no has de perdre absolutament res! De fet, si perdessis pes posaries en risc la teva salut. Els canvis que el teu cos està patint ara són normals i també és normal que et puguis sentir "rar" o incòmoda amb aquests canvis, tingues paciència i ja veuràs com a mida que el teu cos vagi madurant cada cop t'hi aniràs trobant més còmoda. I recorda que per mantenir un bon pes, com el que tens, és important menjar saludable i fer esport habitualment, com ja fas. Motls petons!!