Ajuda es mes urgent k rreeeee
Sisplau ajudeume.
El meu problema es k maburreixo moooooooltiiiisiiiikm. He buscat hobbies pro mai e trobat cap.
Me mare ma dit k si segueixo aaxi em dura al psicolag i jo novullll!!!
K puc fer per no aburrirme?
He buscat a internet k fer pro res em convenç.
No em digueu keda amb les amigues digueme alguna cosa diferent.
Estic suoerfatal pk maburreixo com un peresos. Jugar a la wii magrada pro no u puc fer sempre ajudaaaaq
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. psicòloga d'Interpesonal.
Doncs entenc que necessitis ajuda! Amb el munt de coses que hi ha al món, és estrany que no trobis res que t'agradi!
Jugar a la wii és divertit però clar que no ho ptos fer cada dia.
Mira, jo et recomano que et donis un mes de marge. Durnt aquest mes mirirs què pots fer de diferent per canviar la situació. Imagina que passa un miracle i de cop i volta ja tens coses afer: què faries? escriu-ho tot en un paper! i llavors comença a provar cosetes d'aquestes.
Un cop passat aquest mes, si no has soluciont la situació, et recomano molt que siguis tu el que li digui a la teva mare d'anar al psicòleg. Ni que sigui per fer una consulta. Podries quedar-te atrapat a la mandra i que el problema et costi molt més de resoldre!
Amb esforç i ajuda pots solucionar-ho!
Cuida't!
ELi Aulet www.interpersonal.cat