informacio
hola, ya se que això no es una consulta sobre psicologia pero no sabia per on comunicar-vos aixo:
magradaria que pengesiu ideas per celebrar una festa adolescent perque sigui original pero a l'hora que ningu s'avurreixi. El meu aniversari es d'aquí poc i ja faré la tipica festa amb musica pero algo especial. si emp poguesiu audar estaria molt agraida. Petonssss
InterPersonal

Hola Floreta,
Em sap greu, no et podem ajudar gaire. Intenta pensar en què et diverteix a tu! És bo que pensis en els altres, però és la teva festa i ha de reflectir com ets tu. Si t'agraden les disfresses, fes un concurs de disfresses, o una versió del programa "tu cara me suena" (segur que rieu molt). Si t'agrada la por i el misteri.... pots utilitzar el tema dels vampirs per decorar la casa. O si també pots versionar alguns jocs de taula, com el parxís.
Pensa en el que t'agrada a tu i veuràs que els teus amics els encantarà!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat