sexe
Hola!! Jo i la meva xicota a l’hora de mantenir relacions sexuals, només ens fiquem els dits... Hi ha alguna altre manera de gaudir en el sexe sent dues noies?
Anissa Ouali

Hola! acabo de respondre a la teva anterior consulta i ara entenc una mica més el dubte. Aprofito aquesta consulta per comentar-te una mica més de l'anterior, si és molt difícil parlar amb els pares sobre homosexualitat, et recomano visitar aquesta web per si t'animes a visitar-los, Estan especialitzats en aquestes situacions:
En relació a aquesta consulta, s'ha de dir que introduir només els dits, no s'estimulen les zones més sensibles dels genitals femenins. Aquestes zones estan per l'exterior per exemple al clítoris, ja sabeu on està? Les carícies, petons pel cos, tocar els genitals per fora o el sexe oral, també son relacions sexuals. La penetració no és l’única relació sexual, i és més la penetració no estimula les zones més sensibles dels genitals femenins. Així que pel fet de ser dues noies, i no hi hagi penetració no vol dir que no pugui haver-hi relacions sexuals totalment satisfactòries!
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali