ejmejm
Jo i la meva novia quan ens masturbem, hem toca a un punt on tremolo, i quan hem fica els dits, tinc la sensació de que hem pixaré, i no es gaire agradable... Total, que quan la faig parar de tocar-me a aquella zona, hem diu que que jo tremoli és bo, ja que vol dir que es una zona que m’excita, i quan li dic que hem tregui els dits perquè hem pixaré, diu que no ho faré, que només es una sensació... Total, que es ratlla perquè diu que no hem fa gaudir del sexe... Es normal tremolar en una zona? I lo de pixar-se... es una sensació o es que estic a punt de escórrer-me i en realitat no es pipí sinó correguda?
Anissa Ouali

Hola! Anem per la teva tercera consulta ;)!
Sembla que la zona que estàs descrivint és el Punt G, al estimular aquesta zona, degut a estar situat a prop de la paret de la uretra, pot fer que la sensació sigui de pixar.se a sobre, però exacte és una sensació. També pot passar, que estimulant aquesta zona la quantitat de lubricació sigui més gran.
Parla amb la parella i si us ve de gust, investigueu una mica més. Que et sentis incòmode en algun moment no vol dir que la parella no t'excita, comenta-li ja que la sexualitat és un aspecte molt íntim, que implica a l'altre però també a un mateix/a.
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali