Cosa allà baix
Hola, necessito que em contesteu, és important. Des de principis d'estiu que tinc una cosa allà vaig. Es com si els llavis de la vagina m'haguessin crescut. Hi tinc una pell elàstica i enorme. Em fa molt fàstic. Si us plau, necessito saber que es. Un tumor, una cosa normal? Té a veure amb que tingui els mugrons invertits. Això també em preocupa moltissim. S'hi pot fer alguna cosa, quins problemes pot causar lo dels mugrons?
Necessito info, crec que hi ha més noies (i nois) que necessiten informació de lo dels mugrons.
(No vull que surti el meu nom, és un tema molt personal)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. L'únic que sortirà és el nom d'usuari que poses, si no ens has escrit el teu nom real, no sortirà, no pateixis.
Pel que fa als genitals, el millor és que vagis al metge i que t'explorin, ja que els metges són els que podran veure si és normal o si hi cal intervenir.
Pel que fa als mugrons, no suposa cap problema, senzillament és que en comptes de sortir cap a fora van cap a dins, si et genera molt de complex el que hauries de fer és consultar-ho amb un metge especialitzat en cirurgia estètica, ja que és estètic.
Per tant, pel tema dels mugrons no et preocupis, pel tema dels genitals consulta a un metge.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat