No m'agraden les meves cuixes :(
Hola! Necessito la volstra ajuda i és que trobo que estic molt gorda de les cuixes...
Faig 1,50m d'altura i peso uns 44 kilos i no m'agrada com estic , em sento gorda de les cuixes .
Als patis de l'inti no menjo res . Quan arribo a casa estic obligada a menjar i a la nit menjo una mica de fruita... No se que fer.. els altres em diuen que m'he aprimat molt i jo em miro a l'espill i hem vec igual qe sempre ... Necessito ajuda , qe faig?
Moltes gràcies , un petó!
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, no necessites aprimar res! A més, saltant-te àpats i menjant poc la única cosa que aconseguiràs (tot i aprimar una mica al principi) és engreixar a mig/llarg plaç, ja que quan no mengem prou, el nostre cos ho passa malament i per compensar la manca d'aliment aprèn a engreixar per tal de tenir més reserves d'energia. Així que si vols mantenir un bon pes, menja de tot, equilibrat i suficient (sense quedar-te amb gana. Sopar només fruita, per exemple, és massa poc), i fes esport de forma habitual. Esports com la bicicleta, l'step o el patinatge t'ajudaran a treballar cames sobretot. I molt important, parla amb els teus adults de confiança, com els pares, i els teus amics, com et sents, ells t'ajudaran a sentir-te bé amb tu mateixa, així que no et quedis les preocupacions a dintre i comparteix-les amb la gent que t'estima. Molts petons!!