Guerra inutil contra les meves cames :((
Hola estic molt indignada amb el meu cos i amb mi, osigui ser que estic molt foca, (1,61 i peso 70kg), pro osigui el meu cos es un merda de la panxa capa a mun faig la S-M i practicamet no tinc panxa, però de la cadea cap a baix faig la 42! Em fa moltissima rabia que fagi el que fagi no s'em aprimint les cames, faig batant d'esport... I menjo bé pero res.
Lo pitjor es que m'un avia em va dir que em pagaria el dietista ja que molts dies vaig a dinar a casa seva, però mamare diu que no es ningú per portam al diestista, quan realement jo es el que vull. A sobre ella nomes fa menjar per un germa pasta, carboidrats... es horros...
Sisplau ajudeu-me vull aprimar-me!!
Sara Bujalance

Hola! No hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos com les cames, per exemple, si aprimem o engreixem ho fem de tot el cos en general. A més, recorda que la forma del cos depèn en bona part d'un factor genètic que no podem canviar, i per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. El que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, incloses les cames, menjant equilibrat (tal i com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
), i fent esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Esports com la bici, step o patinatge t'ajudaran a treballar cames i cul especialment. I, molt important, parla amb la mare i explica-li com et sents de debò, segur que si li expliques i entén com et sents li semblarà bona idea anar al metge. MOlts petons!!