Engreixar!
Hola, fa temps que vull guanyar pes, perquè tothom diu que estic massa prim. Faig 1,57 i peso 35kg. Estic be de pes? Fa uns dies vaig anar al metge i em va dir que era la meva constitució, pero jo no n'acavo d'estar segur. Hi ha aliments o algun mètode per guanyar pes el mes rapid possible? Moltes gracies!
Sara Bujalance

Hola paaumz! Fes cas del metge, hi ha persones de constitució prima que per molt que volen engreixar els hi costa, per aquest factor genètic és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. De totes maneres, si ets adolescent encara tens molts anys per davant per créixer, tingues paciència i ja veuràs com en els propers anys et fas més alt i més fort també. El millor que pots fer per assegurar-te un bon pes i que creixes bé, aprofitant tot el potencial de la teva genètica, és menjar equilibrat, variat i suficient (sense quedar-te amb gana). Molts petons!!