no m'agrada
hola un amic meu ma demanat per sortí amb ell , i pues amí no m'agrada el seu físic i no li vull dir que no perque em fa pena pro si li dic que si no m'agrada , i no vull perdre la seva amistat siusplau ajudeu me no se que fer ...
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Per molta pena que ens faci una persona, no podem sortir amb ella, no creus? Com creus que s'ho prendria ell si sap que només li dius que sí perquè et fa pena?
Sé que és difícil dir això, però hauràs de ser valenta i enfrontar-te a la situació. Li pots dir que t'ha agradat la seva proposta, però que tu no sents el mateix i que et sap greu. I ell ho haurà d'entendre i respectar-ho.
Llavors és possible que durant uns dies estigui més distant. És normal, respecta-li tu aquest espai, perquè ell pugui pair la notícia i veuràs que si sou amics, passat un temps, tot anirà tornant a la normalitat.
Una abraçada
www.consultajove.cat