no se que fer...<3
mireu,m'agrada un nen des de fa temps i no se que fer,ell...no ho sap,avui casi que li dic pero me acullunit i no o e fet...,li e dit que li dire l'ultim dia del trimestre...pero...ara m'aure d'inventar una excusa per no dirli....le cagat diu q l'ultim dia de trimestre em regalaran una mandala amb una dedicatoria d'una canço,i m'ha dit q l'escolti,no vull...avui s'ha passat tot el dia dient-me juli la veritat esq m'ha fet bastanta gracia,pero...no se q fer,AJUDA ADOLESCENTS!!!!!!!!!!!!!
InterPersonal

Bon dia Juli123,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Primer de tot, saps si a ell li agrades? Sembla que teniu una molt bona relació, però no ens expliques si saps si a ell li agrades o no. Que és el que et fa por de dir-li? Que no sigui mutu el teu sentiment? Pots intentar investigar qui li agrada, pots fer-ho amb indirectes o a través d'alguna amiga en comú que et pugui donar un cop de mà!! Sabem que no és fàcil però hauràs de prendre una decisió: no dir-li res i seguir com fins ara, com amics, o arriscar-te i dir-li que t'agrada (encara que potser la seva resposta no sigui l'esperada).
Molta sort!!
www.consultajove.cat